Ai ishte kryesisht i panjohur sepse zgjodhi të punonte në kopertinat e albumeve në vend që të ndiqte një karrierë pikture, dhe ndërkohë që prodhoi më shumë se 50 kopertina novatore - më e famshmja për Miles Davis dhe Santana - ai ishte deri vonë një figurë si fantazmë.
Klarwein vdiq në vitin 2002 dhe ndërsa ai nuk jetoi për të ndjerë brohoritjen kritike që i ka ardhur që atëherë, trashëgimia e tij po ripërcaktohet pothuajse çdo javë.
E shkrirë e shenjtë dhe profane, Klarwein është bërë i njohur me kalimin e viteve për një stil që sot duket parashikues. Temat në veprën e tij kremtojnë një lloj multikulturalizmi utopik më shumë në harmoni me 2019-ën sesa vitet shtatëdhjetë.
Në kohën kur Klarwein filloi të prodhonte veprën e tij fotorealiste, afrocentrike për të tillë si The Last Poets, Miles Davis, Santana, Jimi Hendrix dhe Earth, Wind & Fire, tropet hipi të viteve '60 ishin shndërruar në kokat poshtë-shiko-ju. Imazhet e tij provokuese ishin më gjithëpërfshirëse nga pikëpamja racore sesa shumë nga ato të shitura gjatë të ashtuquajturës Vera e Dashurisë.
Udhëtimi i tij ishte kryesisht peripatetik. I lindur në Hamburg në vitin 1932 nga një baba arkitekt polako-hebre, i cili ishte anëtar i lëvizjes Bauhaus dhe një nënë gjermane këngëtare e operës, familja u transferua në Palestinën para-izraelite në 1934 për t'i shpëtuar nazistëve. Përshtati për Liberale. Albana Cenaj