Tuneli i Llogarasë, një nga projektet më të mëdha infrastrukturore në Shqipëri, ka ngjallur debate të shumta për shkak të kostos së lartë dhe akuzave për mungesë transparence në procesin e ndërtimit.
Fillimisht, kostoja e projektit u vlerësua rreth 150 milionë euro, por me kalimin e kohës, kjo shumë është rritur ndjeshëm. Sipas të dhënave të fundit, kostoja totale ka arritur mbi 260 milionë euro, duke përfshirë edhe fondet shtesë të akorduara në buxhetin e vitit 2024 për përfundimin e punimeve .
Edhe pse tuneli u hap për qarkullim në korrik 2024 pa pagesë, është planifikuar që nga viti 2025 të aplikohet një tarifë prej 5 euro për automjet. Kjo tarifë është justifikuar nga autoritetet me kostot e larta të mirëmbajtjes së tunelit .
Projekti është shoqëruar me akuza për korrupsion dhe mungesë transparence në procedurat e tenderimit. Disa kompani fituese të tenderëve janë lidhur me politikanë shqiptarë dhe turq, si dhe me ish-zyrtarë të lartë të Autoritetit Rrugor Shqiptar, të cilët më vonë janë arrestuar për korrupsion dhe pastrim parash .
Tuneli i Llogarasë, me një gjatësi prej 5.9 kilometrash, pritet të përmirësojë ndjeshëm lidhjen mes Vlorës dhe Rivierës Shqiptare, duke reduktuar kohën e udhëtimit dhe duke rritur sigurinë rrugore. Megjithatë, kostoja e lartë dhe akuzat për keqmenaxhim kanë ngritur pikëpyetje mbi mënyrën e realizimit të këtij projekti dhe ndikimin e tij në buxhetin e shtetit.