Aktualitet

Ana e errët e të qenit influencer në rrjetet sociale

Shkruar nga Liberale

Një sondazh i vitit 2019 zbuloi se fëmijët më të mirë do të ishin si YouTuber sesa astronautë. Por nuk është për t'u habitur që të rinjtë, rreth 1.3 milion në Mbretërinë e Bashkuar, duan t'i fitojnë të ardhurat e tyre duke krijuar përmbajtje në mediat sociale.

Tregu global i influencuesve është vlerësuar të kishte vlerë deri në 13,8 miliardë dollarë në 2021. Influencuesit individualë si Zoella dhe Deliciously Ella vlejnë përkatësisht rreth 4,7 milion paund dhe 2,5 milion paund. Rreth 300,000 njerëz të moshës 18 deri në 26 vjeç po përdorin tashmë krijimin e përmbajtjes si burimin e tyre të vetëm të të ardhurave.

Mënyrat e jetesës që shohim të reklamuara në mediat sociale janë joshëse, por a ndikon në një rrugë të qëndrueshme karriere? Nën pamjen e jashtme me shkëlqim fshihen të ardhurat e pasigurta, pabarazia e pagave bazuar në seksin, racën dhe çështjet e shëndetit mendor.

Influencerët e suksesshëm do të jenë të parët që do të pretendojnë se çdokush mund t'ia dalë në industri. Konkurrentja e Love Island, e kthyer në influencere, Molly-Mae Hague u kritikua pasi tha se të gjithë "kanë 24 orë në ditë".

Ekspertja e ekonomisë së mediave sociale Brooke Erin Duffy hulumton karrierat e blogereve të modës, blogerëve të bukurisë dhe stilistëve. Në librin e saj Brooke Erin Duffy, "(Not) getting paid to do what you love", ajo zbuloi një hendek të madh midis atyre që bëjnë karriera fitimprurëse si influencer dhe të gjithë të tjerëve. Për shumicën e njerëzve që përpiqen të bëhen ndikues, projektet e tyre shpesh bëhen falas për markat e korporatave.

Në një raport të prillit 2022, komiteti Dixhital, Kultura, Media dhe Sporti (DCMS) i Parlamentit të Mbretërisë së Bashkuar identifikoi pabarazinë e pagave si një çështje kyçe në industrinë e ndikuesve. Ka boshllëqe në paga në bazë të gjinisë, racës dhe aftësisë së kufizuar. Raporti i DCMS i referohej një studimi të vitit 2020 nga MSL group, një firmë globale e marrëdhënieve me publikun, e cila zbuloi se ekziston një hendek racor prej 35% midis ndikuesve të bardhë dhe me ngjyrë.

Adesuwa Ajayi, drejtues i talenteve dhe partneriteteve në AGM Talent, hapi një llogari në Instagram të quajtur Influencer Pay Gap për të nxjerrë në pah këto pabarazi. Llogaria ofron një platformë ku ndikuesit ndajnë në mënyrë anonime histori rreth përvojave të tyre të bashkëpunimit me markat. Përveç pabarazive racore, llogaria ka ekspozuar gjithashtu boshllëqe në paga të përjetuara nga personat me aftësi të kufizuara dhe ndikuesit LGBTQ +.

Raporti DCMS gjithashtu vuri në dukje një "mungesë të përhapur të mbështetjes dhe mbrojtjes së punësimit". Shumica e influencuesve janë të vetëpunësuar, shpesh duke përjetuar të ardhura të paqëndrueshme dhe mungesë mbrojtjeje që vjen me punësimin e përhershëm - siç është e drejta për pagë për sëmundje dhe pushime.

Rreziqet e vetëpunësimit përkeqësohen në industrinë e ndikimit nga mungesa e standardeve të industrisë dhe transparenca e pagave. Ndikuesit shpesh detyrohen të vlerësojnë vlerën e tyre dhe të përcaktojnë tarifat për punën e tyre. Si rezultat, krijuesit e përmbajtjes shpesh nënvlerësojnë punën e tyre krijuese dhe shumë përfundojnë duke punuar falas.

Fuqia në platformat

Ndikuesit janë gjithashtu shpesh në mëshirën e algoritmeve, programet kompjuterike që përcaktojnë se cilat postime u shfaqen dhe në çfarë radhe përdoruesve. Platformat ndajnë pak detaje rreth algoritmeve të tyre, megjithatë ato përfundimisht përcaktojnë se kush fiton shikueshmëri në mediat sociale.

Në punën e saj me influencuesit në Instagram, ekspertja e algoritmeve Kelley Cotter thekson se si ndjekja e ndikimit bëhet "një lojë dukshmërie". Ndikuesit ndërveprojnë me platformën (dhe algoritmin e saj) në mënyra që ata shpresojnë se do të shpërblehen me shikueshmëri. Në kërkimin tim, zbulova se ndikuesit ndanë momente gjithnjë e më intime dhe personale të jetës së tyre, duke postuar pa pushim në një përpjekje për të qëndruar relevant.

Kërcënimi i padukshmërisë është një burim i vazhdueshëm pasigurie për influencuesit, të cilët janë nën presion të vazhdueshëm për të ushqyer platformat me përmbajtje. Nëse nuk e bëjnë, ata mund të "dënohen" nga algoritmi, duke pasur postime të fshehura./Përshtati Liberale.al

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH