Magazinë

Si këngët e rreme po pushtojnë listat e këngëve në Spotify: Mashtrimi i inteligjencës artificiale në muzikë

Shkruar nga Liberale

Si këngët e rreme po pushtojnë listat e këngëve në

Këngët e gjeneruara nga inteligjenca artificiale po pushtojnë listat e  dëgjimit në Spotify, të gjitha për hir të një fitimi më të lehtë të parave  

Është e pamundur të përcaktohet objektivisht nëse muzika është më shumë apo më pak e rëndësishme në jetën e dëgjuesve sot. Listat e këngëve të kuruara nga njerëzit ose ndryshe ju shërbejnë tashmë muzikë të projektuar për një moment specifik të ditës ose aktivitet (mëngjes, punë, relaksim, darkë, një shëtitje, palestër) ose një gjendje shpirtërore specifike (relaksim, meditim, eufori), shpesh të nxjerra nga repertorë të panjohur për shumicën, me artistë dhe këngë që thjesht ju ndihmojnë të kaloni kohën.

Askush nuk tha ndonjëherë se muzika nuk duhet të jetë edhe funksionale. Nëse mendoni për këtë, shumica dërrmuese e këngëve të njohura të 70 viteve të fundit kanë të njëjtin qëllim, shumë praktik: t'ju bëjnë të kërceni . Por kur zakoni i dëgjimit të shpërqendruar në sfond takon një treg që shpërblen prodhimin masiv, dyert hapen për prodhim të vërtetë masiv. Dhe aktualisht, asnjë mjet nuk na lejon të bëjmë "muzikë" (kërkohen citate) më shpejt dhe më të prodhuar në masë sesa IA gjeneruese .

Deri para disa vitesh, ata që vëzhgonin ndikimin në rritje të IA-së në prodhimin e muzikës përqendroheshin në dy tema: këngët e rreme, të cilat supozohej se do të zëvendësonin artistin e vërtetë me një faksimile (rastin i rremë i Drake); dhe këngët instrumentale paksa ambientale , të dizajnuara për dëgjim plotësisht të shkëputur, të cilat kishin filluar të zvarriteshin në platforma për disa vite. Por investimi i burimeve në softuerë si Suno dhe Udio, dhe sasia e madhe e materialit të mbrojtur me të drejta autoriale të vjedhur nga LLM-të e tyre për të prodhuar imitime të këngëve, i kanë bërë rezultatet e tyre gjithnjë e më të ngjashme me ato të vërteta dhe sigurisht shumë efikase.

"Efikasitet" është fjala kyçe kur qëllimi përfundimtar është të përmbyten platformat me atë që, në terma grafikë, do të quhej AI-slop, duke përfituar nga të metat e transmetimit: nuk ka rëndësi nëse diçka "e bukur" apo "interesante" del nga sugjerimet, për sa kohë që i ngjan mjaftueshëm diçkaje që është dëgjuar dhe arrin mjaftueshëm vesh për sekonda të mjaftueshme për t'u konsideruar si një transmetim i vlefshëm. E gjithë kjo, idealisht, duhet të arrihet pa mundim - bashkëthemeluesi i Suno, Mikey Shulman, do të hyjë në histori gjithashtu për thënien se " këto ditë, të bësh muzikë nuk është argëtuese (sepse) kërkon kohë dhe praktikë".

Ndërsa ata përballen me beteja ligjore që kushtojnë qindra miliona dollarë për shkeljen e hapur ( dhe pjesërisht të pranuar ) të të drejtave të autorit , pa të cilën nuk mund të funksiononin, dy kompanitë kryesore në këtë treg të trishtueshëm po kontribuojnë në mënyrë indirekte, përmes përdoruesve të tyre, në një përmbytje të re dhe të fshehtë të muzikës së rreme . Këtë herë, jo më muzikë që përzihet me sfondin ose kamuflohet pas një emri të famshëm, por këngë dhe disqe që aspirojnë një lloj identiteti. Përditësimi i fundit i Suno-s, i publikuar në maj, premtoi realizëm më të madh vokal, veçanërisht me përdorimin e veçorisë "Persona" që garanton prodhim të qëndrueshëm vokal, i përdorur edhe nga producenti Timbaland në krijimin e kukullës së tij të quajtur TaTa.

IA jo si një mjet për të krijuar diçka të re , por për të simuluar ekzistencën e diçkaje që ekzistonte, për të krijuar falsifikime historike; dhe jo për argëtim të pastër, por për të arritur krijimin e albumeve dhe diskografive, domethënë, për të hyrë në treg - meqenëse albumi nuk ka qenë kurrë më i rëndësishëm.

Liberale Newsroom

A është koha që të reformohet rrënjësisht sistemi arsimor dhe veçanërisht arsimi i lartë në vendin tonë?

  • Po!
  • Jo!
SHQIPENGLISH