Kryesore

Inteligjenca mësimore, angazhimi i studentëve është më shumë sesa…

               Publikuar në : 10:19 - 19/09/20 liberale

Anna Mickey

Studiuese e Komunikimit

Times High Education

Angazhimi i studentëve ka qenë një fjalë kyçe në arsimin e lartë për vite me radhë.

Si të arrihet këtu është pyetja, a duhet që mësimdhënësit të mësojnë se si të paraqiten në mënyra argëtuese? Apo është një plan mësimi i kuruar me kujdes mënyra më e mirë përpara?

Ella Kahu, pedagoge e vjetër në shkollën e psikologjisë, në Universitetin Massey, Zelanda e Re, ka përqendruar studimin e saj në këtë pyetje. Kjo ka çuar në zhvillimin e një kornize të specializuar, të përdorur për të informuar politikën e universiteteve në Zelandën e Re dhe Australi.

Dr Kahu citon:

“Kur themi se duam të angazhojmë studentë, më shpesh ne jemi duke menduar që duam t’i bëjmë ata të vijnë në klasë, të bëjnë aktivitete, etj. Sidoqoftë, ajo që duhet të kuptojmë në lidhje me të mësuarit është se edhe pse është sjellja, është gjithashtu konjitive dhe është gjithashtu emocionuese. Kuadri i saj shikon ato “shtigje për t’u angazhuar”, shtoi ajo.

“Nëse studenti është i angazhuar apo jo, varet nga një numër i madh faktorësh” – tha Dr Kahu për Times Higher Education.

“Kjo është ajo që e bën kaq të vështirë. Nuk është vetëm studenti dhe nuk është vetëm universiteti, por është bashkëveprimi midis këtyre gjërave. Prejardhja e një studenti, personaliteti i tij, sistemet e tyre të mbështetjes, të gjitha bashkëveprojnë me kurrikulën e universitetit, kulturën dhe stafin e tij mësimor për të pasur një ndikim në angazhimin e tyre.

Dr Kahu vazhdoi: “Njerëzit thonë se është e rëndësishme të jesh një pedagog i angazhuar megjithse askush me të vërtetë nuk e di se çfarë do të thotë kjo. Zakonisht do të thotë të angazhohesh, por kam parë se lidhja mes angazhimit dhe pedagogut ka lidhje me përmbajtjen. Kur një pedagog është i apasionuar pas asaj që jep, studentët e shohin atë dhe mësojnë të jenë entuziastë për këtë”.

Dr Kahu citoi një student tjetër nga hulumtimi i saj. Ajo tha:

Nëse lektori është i mërzitur pse duhet të interesohem?” … Ne kemi një efekt efektiv tek studentët tanë. Studentët vërtet vërejnë kur largohemi,” – shtoi ajo.

Është e vështirë të jesh pedagog në një universitet, veçanërisht kur mëson të njëjtën përmbajtje çdo herë, por duhet të mësosh pse t’i duash këto gjëra dhe t’i ktheje në tryezë çdo herë.”

Si pjesë e hulumtimit të Dr Kahu, ka zbuluar se ndjenja e “përkatësisë” së studentëve është një rrugë tepër e rëndësishme për t’u angazhuar, jo thjesht për mirëqenien e tyre.

Një nga studentët e mi shpjegoi se kur kishte zgjedhur të studionte gazetari, kuptoi se nuk i përkiste kësaj dege dhe vendosi të shkëputej” – tha Dr Kahu.

Universitetet duhet të mendojnë për tërë përvojën e studentëve nëse duan që studentët të angazhohen, shtoi ajo.

“Për studentët e rinj është një kohë me të vërtetë e ndërlikuar … nëse ne mund të përmirësojmë mirëqenien e tyre, ne përmirësojmë aftësinë e tyre për t’u angazhuar.” /Gazeta Liberale

Tags:

KOMENTO (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

Back