Taylor Jenkins Reid qëndron e mbështetur në një parmakë në diell jashtë Observatorit të famshëm Griffith të Los Anxhelosit.
TIME ka zgjedhur në kopertinë shkrimtaren e njohur dhe këtë vend për të folur për librin e saj të nëntë, Atmosfera, një thriller hapësinor dhe histori dashurie e vendosur në NASA në vitet 1980.
Reid është një nga romancieret më të suksesshme që shkruan, librat e saj janë jo vetëm të dashur nga lexuesit, por edhe artikuj të bujshëm në industrinë e filmit dhe televizionit. “Atmosfera” është gati të jetë një nga librat më të bujshëm të verës, nëse jo të vitit, me një përshtatje filmi tashmë të planifikuar. Kështu që ndihet paksa e pashmangshme kur një burrë në një çantë shpine e godet atë në shpatull, me kamerën e telefonit të hapur.
Të dhënat e “Circana BookScan” tregojnë se shitjet e librave janë rritur—në SHBA u shitën më shumë se 797,000,000 libra të printuar vitin e kaluar, 2% më shumë nga viti 2023 dhe 14% nga 2019. Dhe kategoria e letërsisë artistike të grave bashkëkohore, ku Reid qëndron shpesh në listë me 30% më shumë shitje keqhasuar me vitin 2019, sipas analistes Kristen McLean.
Por në vitet e fundit, ndërsa klubet e librave të udhëhequr nga njerëzit e famshëm janë përhapur dhe TikTok ka nxitur kërkesën, një grup i përzgjedhur autorësh - Reid, Colleen Hoover, Emily Henry, Kristin Hannah dhe të preferuarat e romantizmit Sarah J. Maas dhe Rebecca Yarros mes tyre - janë krhyer në yjet e industrisë. Ata nuk janë thjesht shkrimtarë të njohur; janë marka, subjekte të njohura me të cilët fansat mbajnë një lidhje të thellë.