Ingenious

Inteligjenca Artificiale dhe Inovacioni i Korporatës: Mësime nga transformimi digjital. A po investojmë si duhet?

Shkruar nga Liberale

Inteligjenca Artificiale dhe Inovacioni i Korporatës: Mësime nga

Andrew Binns, publikuar në FORBES

Përpara se të bëjmë investime në transformimin digjital, ne do të dëshironim të shihnim prova të një problemi të qartë të klientit i nevojshëm për t'u zgjidhur. Zhvilloni hipoteza të qarta për atë që duhet të jetë eficente që zgjidhja jonë të miratohet nga klientët.

Inteligjenca Artificiale është një moment në ekonomi si pak të tjerë, në përmasat e kalimit nga avulli në energji elektrike. Triliona dollarët e premtuar me vlerë të re nga përfitimet e efikasitetit dhe produktivitetit e bëjnë atë një perspektivë joshëse. “Binjakët digjitalë” do ta bëjnë zhvillimin e prodhimit më të shpejtë dhe më të lirë me simulime. Tregtarët mund të përdorin të dhënat e konsumatorit për të personalizuar ofertat me saktësi të pakrahasueshme. Gen AI do të ndryshojë ndërfaqet e makinerive njerëzore.

Kuptohet, korporatat janë të shqetësuara se do të jenë shumë të ngadalta dhe të kundërshtuara ndaj rrezikut për të përqafuar risitë që mund të përfaqësojnë këto përparime. Shumë janë të sigurt se e përdorin atë për të optimizuar produktet dhe operacionet ekzistuese, duke ndihmuar në përmirësimin e performancës së marzhit. Megjithatë, nuk ka asnjë garanci se ata mund të kapin çmimin e përdorimit të IA për të gjeneruar rritje të të ardhurave.

Fola në një konferencë IT kohët e fundit. Delegatët ishin të emocionuar nga potenciali i Inteligjencës Artificiale dhe në të njëjtën kohë të mbingarkuar nga kërkesat që CEO-t dhe liderët e biznesit u bënin atyre. Shpejtësia dhe urgjenca e kërkesave që vijnë ndaj tyre është shumë e vështirë për tu menaxhuar.

Të shqetësuara për këtë rrezik, korporatat po investojnë shumë në Inteligjencën Artificiale. Menaxherët janë të vendosur të kapërcejnë reputacionin e të qenit të ngadaltë dhe të kundërshtuar ndaj rrezikut – “këtë herë nuk do të humbasim!”

Ata kanë të drejtë të shqetësohen. Korporatat shpesh humbasin kur inovacioni përfshin një ndryshim thelbësor në treg, edhe kur ato janë përpara në teknologji. Mendoni përsëri për dështimin e Polaroid për të komercializuar lidershipin e saj të hershëm në fotografinë digjitale (ata kishin kamerën e parë megapiksel në botë në treg). Ose reagimi i ngadaltë i Nokia-s ndaj kërcënimit të iPhone, pavarësisht se ka në dispozicion të gjitha teknologjitë thelbësore.

Ne shpesh ia atribuojmë këto dështime shmangies së rrezikut – dhe kjo është sigurisht një çështje – megjithëse shembujt më të fundit tregojnë tendencën e kundërt. Dështimi nuk vjen sepse korporatat shpenzojnë shumë pak për inovacionin, por në të kundërt, po vendosin që të shpenzojnë shumë. Unë po mendoj këtu për miliardat e shpenzuara GE për të ndjekur qëllimin e saj për të qenë një “kompani e dhjetë softuerëve më të mirë”, përpara se strategjia të dështonte dhe CEO të pushohej në 2017.

Ne gjithashtu mund të shohim mbi 4 miliardë dollarët e humbur nga Goldman Sachs për të ndjekur qëllimin e saj të ngritjes së një banke konsumatore vetëm digjitale. Agjencia e reklamave Havas shpenzoi miliona dollarë vetëm për t’u bërë një “agjenci dixhitale”, megjithëse shkalla e humbjeve ende i kushton CEO-s punën e tij dhe e ktheu kompaninë prapa për vite me radhë.

Ajo që i bashkon këta shembuj nuk është neveria ndaj rrezikut, por keqdisiplina. Në të gjitha këto raste, drejtuesit u angazhuan për të investuar në inovacion pa identifikuar një problem të qartë të klientit për të zgjidhur, as nuk kishin marrë kohë për të vërtetuar se përgjigja e tyre ishte ajo që dëshironin klientët.

Që këto ishin vendime të motivuara më shumë nga mendjemadhësia sesa nga njohuritë e klientëve, është e qartë nga arsyetimet publike të bëra nga CEO i Goldman Sachs, David Solomon.

Në një intervistë televizive ai tha: “Ne jemi një bankë e madhe me një bilanc të madh, ne kemi një aftësi të madhe për të investuar në teknologji dhe për rrjedhojë të investojmë në kushtet e paqartësisë përballë një kohe ndryshimesh drastike”.

Duke e kthyer këtë në pyetjen tonë kryesore të inovacionit dhe inteligjencës artificiale, a është të qenit më i madhi dhe më i guximshmi baza e duhur për këto investime?

Kurthi i investimit të tepërt përpara se të mësosh për mundësinë tregtare duket të jetë shumë real dhe shumica prej nesh nuk kanë miliarda për të humbur në mënyrën e GE dhe Goldman Sachs.

Në botën jo-IA, përpara se të bëjmë këto investime, ne do të dëshironim të shihnim prova të një problemi të qartë të klientit i nevojshëm për t’u zgjidhur.

Zhvilloni hipoteza të qarta për atë që duhet të jetë e vërtetë që zgjidhja jonë të miratohet nga klientët. Jini të gatshëm për të gabuar më shpesh sesa të drejtë në këto eksperimente, në mënyrë që të dimë se po mësojmë vërtet.

Inteligjenca artificiale është një lloj ndryshimi, shpejtësia e saj, madhësia e saj, potenciali që na jep teknologjia. A ka kjo një ndryshim në mënyrën se si i qasemi apo ekziston rreziku i njëjtë si në “transformimet digjitale” – shumë shpenzime pa përfitime të prekshme.

Në çmendurinë e biznesit digjital, firmat si GE, Goldman Sachs dhe Havas humbën rrugën e tyre përmes disiplinës së keqe, jo sepse nuk ishin të rrezikshëm ose ishin të ngadaltë në veprim. Si mund ta dimë se investimet në AI nuk po shkojnë në të njëjtën rrugë?

Kjo është pyetja që do hulumtojmë gjatë muajve të ardhshëm./LIBERALE/ L.M

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH