Piktura e realizuar nga Walter Sickert
Megjithëse ai ishte i angazhuar në nudo vetëm për rreth një dekadë të karrierës së tij, në vitet 1900, janë pikturat e Camden Town të Sickert që japin kontributin më të mrekullueshëm në artin modernist. Recensentët bashkëkohorë i interpretuan ato si skena mjerimi dhe privimi, dhe shkruanin për trupat e figurave femërore në to me një mizogjini të jashtëzakonshme, duke i përshkruar ato si 'të degraduara', 'të rraskapitura', 'të ndyra' dhe 'të rënda'.
Një shembull i mirë është The Studio: The Painting of a Nude (rreth 1906), e cila tregon një modele, me shikimin e saj të ulur në mënyrë që tiparet e saj të jenë pothuajse të palexueshme në dritën e zbehtë të dhomës, me një gardërobë të pasqyruar të vendosur pas saj në mënyrë që pjesa e përparme e saj, në hije, dhe pjesa e pasme dhe e pasme e saj, në një dritë disi më të shndritshme, duken të dyja njëkohësisht, ndërsa në plan të parë të tablosë shihet krahu i patrupëzuar i piktorit, i drejtuar drejt kanavacës që është këndvështrimi i shikuesit.