Në botën e këpucëve dhe aksesorëve, janë të pakta shtëpitë që mund të krenohen me historinë e tyre dhe "savoir-faire" e tyre. Mes tyre Berluti, një "Maison" që është një çështje familjare dhe u themelua në 1895 në Paris.
Historia
“Nuk mund të jesh elegant nëse nuk je rehat dhe i veshur mirë”, pohoi Alessandro Berluti, i cili lindi në vitin 1865 në një fshat të vogël në Marche në Itali, u trajnua si kabinet dhe në moshën 19-vjeçare u nis për në Paris për të ndjekur ëndrrën e tij. Një dekadë më vonë ai themeloi shtëpinë, duke bërë këpucë me porosi për klientë të tillë si kërcimtarja dhe koreografja Isadora Duncan dhe biznesmenja Elizabeth Arden. Parisi i mesit të luftës ishte një festë magjepsëse dhe e pandërprerë dhe Torello Berluti përqafoi me entuziazëm artin e prodhimit të këpucëve me porosi që mësoi nga babai i tij, Alessandro. Me një dashuri të thellë për këpucët dhe ndjeshmërinë e një artisti, dizajnet e tij u admiruan shpejt si thelbi i elegancës dhe në vitin 1928 butiku i parë u hap në lagjen e 8-të, pranë Champs-Elysees.
Arti përcillet nga babai te bir dhe djali i Torellos, Talbinio, i cili lindi menjëherë pas përfundimit të Luftës së Dytë Botërore, studioi arkitekturë ndërsa punonte përkrah të atit. Vizioni i tij ishte ta bënte shtëpinë të famshme dhe i shtyrë nga etja për ndryshim në vitin 1959 ai prezantoi koleksionin e parë të këpucëve të gatshme, të cilat mbanin të gjitha karakteristikat e prodhimit tradicional të këpucëve, duke hapur dyert e shtëpisë për një klientelë më të re e më moderne. “Fryma e shtëpisë është aty ku respekti i mjeshtrit përballet me sfidën e artistit”, tha ai.
Në fund të viteve 1960 Olga Berluti, kushërira e Talbinio, mori frenat, duke sjellë energjinë dhe talentin e saj në shtëpi, së bashku me një qasje të guximshme dhe ide novatore. Në atë kohë, dyqani në Marbeuf ishte diçka midis një sallë ekspozite dhe një dhome ndenjeje, ku klientët si Francois Truffaut, Yves Saint Laurent, Pierre Berge, Andy Warhol dhe Karl Lagerfeld relaksoheshin dhe bisedonin në kolltukët e tij të rehatshëm. Në vitet '80, Olga përsosi teknikën e patinas dhe pak më vonë, zhvilloi lëkurën ekskluzive të shtëpisë Venezia, duke revolucionarizuar këpucët tradicionale të meshkujve duke përfshirë nuanca të reja - në atë kohë shumica e këpucëve ishin të zeza ose kafe.
Arti i këpucëve me porosi
Sot Berluti dizajnon këpucë, çanta, veshje të gatshme dhe aksesorë, duke kombinuar mjeshtërinë e pashembullt me linjat klasike dhe të pastra. Por themeli i shtëpisë është këpucët me porosi. Trashëgimia e prodhuesit të mobiljeve Alessandro Berluti, i cili kishte një talent për gdhendjen e drurit dhe ekuilibrin e vëllimeve, është përcjellë brez pas brezi dhe sot është evidente në përsosmërinë e ndërtimit dhe vëmendjen ndaj detajeve – një shtresë apo një kurbë zbulon kodet dhe vlerat e shtëpisë. Sa i përket lëkurës së famshme Venezia dhe patina Verluti e zhvilluar në vitet 1980, ato i japin shtëpisë mundësinë për të krijuar këpucë që tregojnë historinë e pronarit të tyre dhe pasqyrojnë shpirtin e tyre. Lëkura Venezia ndërvepron bukur me ngjyrat, të cilat fitojnë transparencë dhe thellësi të jashtëzakonshme. Dhe këpucët nxjerrin jetë dhe karakter, pasi çdo patina është unike.
Pas muajsh pune, këpucët me porosi janë gati. Këpucëtarët mjeshtërorë raportojnë se dorëzimi i tyre është gjithmonë një ceremoni emocionale, pasi secila palë i paraqitet klientit në një kuti të veshur me lëkurë Venezia Scritto në ngjyrën e patinës së këpucëve, së bashku me këllëfët e porositur për t'i ruajtur ato. Procesi i prodhimit të këpucëve me porosi të punuar me dorë ka përfunduar. Siç thoshte gjithmonë Olga Berlutti, "është po aq e ndërlikuar sa ndërtimi i një katedrale".
Çmimet për një palë këpucë sipas porosisë varen nga materialet e përdorura dhe fillojnë nga 5000 euro. Sa i përket Berlutit “konvencional” që dalin në treg, ato zakonisht fillojnë nga 1000 euro dhe mund të arrijnë deri në 12 mijë euro./Liberale.al