Shqipëria ka nisur ndërtimin e stacioneve hekurudhore përgjatë korridorit të përmirësuar Tiranë-Durrës dhe lidhjen e re hekurudhore me aeroportin ndërkombëtar të kryeqytetit, duke synuar modernizimin e infrastrukturës kombëtare të transportit.
Strabag i Austrisë filloi ndërtimin e stacioneve në hekurudhën Tiranë-Durrës 34 kilometra dhe lidhjen 5.7 kilometra me Aeroportin Ndërkombëtar të Tiranës. Firma inxhinierike greke Obermeyer po mbikëqyr ekzekutimin e projektit.
Ministria e Infrastrukturës pret të përfundojë përmirësimin e plotë deri në fund të vitit 2025. Elektrifikimi dhe blerja e mjeteve lëvizëse moderne janë planifikuar për vitin 2026, duke e bërë sistemin më të qëndrueshëm dhe efikas.
Kostoja totale e projektit është 92.1 milionë euro (104.9 milionë dollarë). Banka Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim po jep një kredi prej 36.9 milionë euro, ndërsa Bashkimi Evropian po kontribuon deri në 35.5 milionë euro në ndihmë granti.
Qeveria shqiptare po mbulon koston e mbetur. Projekti përfshin nëntë stacione, të cilat janë vendosur për të transformuar lëvizshmërinë dhe për të reduktuar varësinë nga transporti rrugor.
Ministrja e Infrastrukturës Belinda Balluku theksoi se hekurudha do të përmirësojë tranzitin urban, do të reduktojë mbipopullimin dhe do të nxisë rritjen ekonomike rajonale. Lidhja e re mes Tiranës, Durrësit dhe aeroportit pritet të thjeshtojë udhëtimin.
Shqipëria synon të harmonizojë infrastrukturën e saj me standardet evropiane, të përmirësojë efikasitetin e energjisë dhe të forcojë pozicionin e saj si një qendër transporti në Ballkanin Perëndimor.