Bernard Arnault, një biznesmen francez, tani vlerësohet të jetë njeriu më i pasur në botë sipas renditjes së Forbes. Ai ka kaluar Elon Musk si rezultat i rënies dramatike të çmimit të aksionit të Tesla dhe performancës së fortë të LVMH. Pasuria neto e Arnault vlerësohet në 180 miliardë dollarë. Kjo është 33 miliardë dollarë më shumë se ajo e Musk. Pasuria e Arnault bazohet në aksionet e tij në konglomeratin francez të luksit LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy, ose, më shpesh, Moët Hennessy Louis Vuitton). Ai përfshin modën, çanta dhe aksesorë luksoz, parfume dhe kozmetikë, bizhuteri, si dhe verë dhe pije alkoolike.
Lista e markave LVMH duket si një katalog i produkteve më të mira luksoze në botë, Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Kenzo dhe të tjerë në modë, duke u shitur për një total prej 31 miliardë euro; Parfume dhe kozmetikë, duke përfshirë Guerlain, Acqua di Parma dhe derivatet e parfumeve të markave të modës, si dhe shumë të tjera, duke shitur 6.7 miliardë euro; Bulgari, Tiffany & Co, Tag Heuer, Fred dhe të tjerë në ora dhe bizhuteri, me 9 miliardë euro; Ata zotërojnë një numër pikash të shitjes me pakicë si Sephora, La Grande Epicerie/Le Bon Marché, Starboard Cruise Services etj., me shitje prej 11.8 miliardë euro. Dhe së fundi, verërat dhe pijet alkoolike, të cilat janë kryesisht shampanjë dhe konjak, duke shitur 6 miliardë euro. Ata i quajnë markat e tyre "shtëpi". Qarkullimi total i grupit ishte 64.2 miliardë euro në 2021. Ekziston gjithashtu një grup markash "të tjera" që përfshin disa media, një ndërtues jahtesh, hotele etj. Pjesa më e rëndësishme e perandorisë është Louis Vuitton që, sipas The Economist, përbën 20 miliardë euro xhiro, një e treta e totalit, me një diferencë operative prej gati 50%.
Por sa janë 180 miliardë dollarë?
Është e vështirë ta konkretizosh. Është një shumë që e bën blerjen të parëndësishme. Çfarë rëndësie ka sa kushton një kostum i ri apo një makinë? Një shtëpi e re? Jo e dukshme. Edhe një apartament super-luksoz në Paris prej 600 m2 në afërsi të Kullës Eiffel nuk është as para xhepi, aktualisht në treg për 40 milionë euro (dhe ai nuk ka shumë nevojë për të, ai tashmë ka një shtëpi prej 2000 m2). Një nga super-jahtet më të shtrenjta në botë është Abramovich's Eclipse, i vlerësuar nga Architectural Digest se ka një çmim prej 1.5 miliardë dollarësh – më pak se një për qind e vlerës neto të Arnault.
Më e krahasueshme në përmasa, ndoshta: 180 miliardë dollarë janë pak më pak se PBB-ja e Ukrainës (siç ishte para luftës) ose pak më shumë se ajo e Hungarisë. Ose vetëm nën kapitalizimin e tregut të McDonald's ose Nike. Ose, meqenëse po flisnim për blerjen e një makine, është më shumë se dyfishi i kapitalit të tregut të Mercedes Benz Group AG.
Por ne jemi këtu për verën.
Duke pasur parasysh emrin e grupit, LVMH, mund të mendohet se vera (M për Moët) dhe pijet alkoolike (H për Hennessy) do të përbënin një pjesë të madhe të grupit, por nuk është kështu. Ajo përbën më pak se dhjetë për qind të të ardhurave, siç mund ta shihni nga ndarja e mësipërme. Por grupi është ende shumë dominues në secilin prej tregjeve të pijeve. Detajet nuk janë gjithmonë publike, por ka vlerësime të ndryshme.
Konjaku Hennessy përfaqëson 46% të të gjitha shitjeve të konjakut të matur në vëllim (2019). Kjo ndoshta do të thotë të paktën 2 miliardë euro shitje sot për Hennessy. Ka rreth 270 prodhues të konjakut, por Hennessy është më i madhi. Gjysma e të gjithë konjakut të prodhuar shitet në të vërtetë në SHBA.
[caption id="attachment_1315274" align="alignnone" width="959"] Portat e mbyllura në kantinën Champagne Krug[/caption]
Në shampanjë, LVMH nuk është aq dominuese. Disa vjet më parë, kreu i sapoemëruar në atë kohë i biznesit të pijeve LVMH, Philippe Schaus, më tha se një vlerësim i përafërt është se grupi qëndronte për një të katërtën e të gjithë shampanjës së prodhuar të matur në vëllim, por një të tretën e të gjithë shampanjës nëse matet në vlerë. Çmimi mesatar i një shampanje LVMH është dukshëm më i lartë se mesatarja e prodhuar.
Prodhuesi më i madh i shampanjës nga të gjithë është Moët & Chandon, i cili është në pronësi të LVMH. Vlerësohet të prodhojë rreth 30 milionë shishe, që mund të jetë një nënvlerësim. Kjo do të ishte rreth 10% e prodhimit total në rajonin prej 300 milionë shishe. Moët dikur kishte një cuvée prestigji të quajtur Dom Pérignon. Disa vite më parë, është profilizuar si një markë e veçantë, e pavarur nga Moët, nga LVMH dhe vlerësohet të prodhojë 5 milionë shishe në vit. Por marka e dytë më e madhe e shampanjës në stallën LVMH është Veuve Clicquot, e famshme për etiketën e saj me ngjyrë portokalli, me prodhim që vlerësohet të jetë rreth 12 milionë shishe. Markat e tjera të shampanjës në portofolin e LVMH përfshijnë Krug, Ruinart dhe Mercier. Një përllogaritje në fund të zarfit tregon për një qarkullim total shampanjë prej ndoshta 1.5-2 miliardë euro për LVMH.
LVMH zotëron gjithashtu disa kantina në rajone të tjera të verës. Çuditërisht, pronat e tyre të verës janë kryesisht jashtë Francës. Chandon prodhon verëra të gazuara në tre kontinente të ndryshme. Cape Mentelle në Australi, Cloudy Bay, një nga kantinat më të famshme të Zelandës së Re, Joseph Phelps në Napa Valley e blerë së fundmi, Terrazas de Los Andes si dhe Cheval des Andes në Argjentinë dhe të tjerë. Në Francë, ata zotërojnë disa nga pronat më të famshme, duke prodhuar sasi të vogla të verërave luksoze shumë ekskluzive, më shumë marka luksoze se verërat në të vërtetë: Château Cheval-Blanc dhe Château d'Yquem në Bordeaux, Clos des Lambrays në Burgundy dhe disa të tjera. Por këto prona jashtë konjakut dhe shampanjës janë të vogla në krahasim. Është për të ardhur keq që – me sa duket – Arnault nuk është veçanërisht i dhënë pas verës, duke pasur parasysh markat e famshme përrallore në portofolin e tij.
Pra, kur hodhët tapën në një nga ato shishet e shampanjës, nga lista e emrave të mësipërm, në Vitin e Ri ose në festën tuaj, ju keni kontribuar me paratë tuaja për të mbajtur njeriun më të pasur në botë në vendin e parë. Ai do ta vlerësojë atë./Forbes- Liberale.al