Fushata më e fundit e marketingut nga marka e veshjeve SKIMS, e themeluar nga Kim Kardashian, ka nxitur reagime të shumta nga publiku. Një tullumbace gjigante në formën e yllit të reality-show-t, e veshur me bikini dhe e vendosur horizontalisht në mes të Times Square në New York, ka bërë që fansat të shprehin mendime të ndara.
Disa e kanë cilësuar si “të frikshme” dhe “të çuditshme”, ndërsa të tjerë e kanë kritikuar për paraqitjen joreale të trupit të një gruaje. “Ja, ka fëmijë përreth. Kjo nuk është ajo,” shkroi një komentues, ndërsa një tjetër tha: “Unë i dua SKIMS, por kjo është kaq e tmerrshme.”
Megjithëse fushatat e markës kanë qenë shpesh provokuese dhe inovative, kjo duket se ka ndarë opinionin publik. Disa e shohin si një sukses të madh për tërheqjen e vëmendjes, ndërsa të tjerë e konsiderojnë një strategji të dështuar marketingu.
A ishte kjo një lëvizje e zgjuar apo një gabim nga SKIMS? Mendimet mbeten të ndryshme.