Linjat midis asaj që është e vërtetë dhe asaj që është e rreme në mediat sociale janë jashtëzakonisht të paqarta këto ditë, për shkak të sasisë së madhe të filtrave dhe aplikacioneve të redaktimit të imazheve të disponueshme për përdoruesit e platformave të mediave sociale.
Megjithatë, kohët e fundit, 'hapjet' e Inteligjencës Artificiale duket se kanë krijuar një 'industri' të re në mediat sociale, me influencues të bujshëm dixhitalë që flirtojnë në internet, paguajnë për foto nudo ose kërkojnë para nga fansat e tyre që nuk dyshojnë, shpesh duke 'fshehur' faktin që ato janë krijim i programeve të AI.
Me rastin e "shpërthimit" të popullaritetit të fundit të Milla Sofia-s, një influencuese dixhitale që postoi imazhe me rroba banje nga Santorini duke mbledhur mijëra pëlqime, Daily Mail nisi një hetim të madh duke identifikuar raste të ngjashme.
Siç zbuloi media, ndryshe nga Milla Sofia e cila “pranon” hapur në profilet e saj se nuk është një grua prej mishi dhe gjaku, por një krijesë e Inteligjencës Artificiale, ka dhjetëra “yje në rritje” të AI që postojnë materiale në Instagram, TikTok dhe Twitter me profile disi mashtruese. Këto profile përfshijnë "rezyme" të hollësishme që listojnë punët, hobi dhe interesat e kaluara, duke përforcuar iluzionin se këto janë gra të vërteta.
Por edhe nëse diku në bio apo faqen e tyre përmendet se janë “modele dixhitale”, një pjesë e madhe e ndjekësve të tyre fokusohen vetëm në imazhin e një ekzistence mbresëlënëse që shohin në fotot e edituara dhe... i zë gjumi. Kështu këto gra virtuale 'lahen' me admirim, shpesh edhe me para.
Bukuritë e AI të mediave sociale
Artikulli i "Daily Mail" rendit disa shembuj të bukurive dixhitale të mediave sociale që shumë nga përdoruesit e saj mund t'i ngatërrojnë si femra të vërteta.
Andrea është një bukuroshe brune me mbi 30,000 ndjekës në 'X' (ish-Twitter) të cilëve u pëlqen të komentojnë fotot e saj sensuale. Ajo përfshin informacionin e llogarisë së saj PayPal në biografinë e saj dhe ofron foto nudo për abonentët e saj në Patreon.
Andrea's Patreon ofron opsione të ndryshme për shuma të ndryshme. Një nga këto opsione është të bisedoni me të, ndërsa për 300 dollarë në muaj ajo premton të jetë “e dashura juaj online”.
Zakonisht, krijuesit e influencuesve të inteligjencës artificiale janë njerëz të panjohur në internet, të cilët thjesht “trafikojnë këtë përmbajtje, ndoshta për të jetuar një jetë që në të kaluarën vetëm mund ta ëndërronin”, shkruan gazeta britanike.
Disa personazhe dixhitale që kanë rënë në qendër të vëmendjes në të kaluarën rezultuan të ishin thjesht një marifet publicitar që u kthye në një... minierë ari.
Një nga këta shembuj është Miquela Sousa. 19-vjeçarja është një krijim CGI i Trevor McFedries dhe Sara DeCou, themeluese të markës së modës BRUD, të cilët "lançuan" adoleshenten e AI në 2019.
Fillimisht, krijuesit e saj i lanë ndjekësit e bukuroshes të pyesin se çfarë është e vërtetë dhe çfarë jo, pasi konfuzioni rriti interesin e publikut. "A është njeri?" ka shkruar një përdorues i hutuar i Instagramit. "Pse dukesh si kukull?" pyeti një tjetër. Më në fund, fansat e Sousa-s mësuan të vërtetën. “Unë nuk jam njeri”, ka zbuluar 19-vjeçarja në faqen e saj, duke shtuar se “duart” i dridhen teksa “shkruante” postimin.
Sousa mund të ketë mashtruar disa, por ajo nuk ishte aq bindëse sa grupi i fundit i influencuesve të AI që ndërveprojnë me ndjekësit në mediat sociale. Shumica dërrmuese e tyre, sipas Daily Mail, janë femra bionde me gjoks të madh.
Një influencuese virtuale e quajtur Deanna Ritter nuk e fsheh faktin që në të vërtetë nuk ekziston, por nuk heziton t'u kërkojë para fansave të saj. Krijuesi i saj i ka “pajisur” faqet me një sërë aplikacionesh përmes të cilave merr këshilla nga përdoruesit ose u jep atyre mundësinë që ta... gostisin me një kafe. Një nga fansat e ka trajtuar pesë herë këtë personazh që ekziston vetëm në internet! Deanna, e cila pretendon se është nga Seattle, ka mbi 92,000 ndjekës në 'X'.
Është mbresëlënëse që një numër i madh burrash e trajtojnë Deanna-n - dhe shumë influencues përkatës - sikur të ishte e vërtetë, pavarësisht faktit se disa imazhe që ajo poston tingëllojnë sikur janë krijuar nga programet e AI. Duart me forma të çuditshme që janë më të vogla se trupi, detajet e panatyrshme në sfond dhe detaje të tjera duhet t'ua japin identitetin e vërtetë këtyre influencuesve, por shpesh... nuk e bëjnë këtë.
Me 14,000 ndjekës në 'X', Natalia Novak e liston veten si një influencuese virtuale 21-vjeçare nga Los Angeles. Dhe ai profil ka një llogari, ku përdoruesit paguajnë 10 deri në 14 dollarë në muaj për "përmbajtje ekskluzive".
Alexis Ivyedge është një tjetër personazh i njohur i AI me 33,000 ndjekës në 'X' dhe mbi 28,000 në Instagram. Në biografinë e saj thuhet qartë se ajo është një modele virtuale, duke vënë në dukje se i pëlqen bikini dhe të brendshme./Liberale.al