Globi

A janë të pashmangshme telefonatat celulare gjatë fluturimeve me aeroplan?

Shkruar nga Liberale
A janë të pashmangshme telefonatat celulare gjatë fluturimeve me

Shutterstock(CNN)

Celularët në ajër.

Midis turmave të mëdha dhe vonesave të motit, fluturimi gjatë kësaj periudhe të vitit është i ethshëm. Tani mbyllni sytë dhe imagjinoni të gjithë skenarin: folësit me zë të lartë hyjnë në celularët e tyre në 35,000 këmbë lartësi.

Mos u shqetësoni; ky skenar i mundshëm i mbylljes së veshëve nuk është ende një realitet. Të paktën jo në Shtetet e Bashkuara. Por mund të jetë së shpejti. Disa madje thonë se është vetëm një ose dy vjet larg.

Teknologjia për të mbështetur telefonatat celulare në ajër ekziston tani.

Pothuajse çdo aeroplan që ofron WiFi ka gjerësinë e brezit për të mbështetur zërin përmes internetit dhe disa linja ajrore ndërkombëtare lejojnë tashmë thirrjet zanore në rrugë të caktuara. Megjithatë, të paktën në fluturimet e brendshme të SHBA-së, thirrjet zanore janë të ndaluara për katër arsye të dallueshme: stjuardesat, perceptimi i publikut, shqetësimet për sigurinë dhe ligjin amerikan.

Zyrtarët e linjave ajrore as nuk do të marrin në konsideratë thirrjet celulare gjatë fluturimit derisa ose nëse nuk ndjejnë se ka kërkesë dërrmuese nga klientët për të ofruar shërbimin, sipas Henry Harteveldt, president i Atmosphere Research Group, një firmë e analizës së industrisë së udhëtimit në San Francisko. Edhe atëherë, linjat ajrore ende mund të mos dorëzohen.

“Pavarësisht se si e shikoni, lejimi i thirrjeve celulare në aeroplan është i diskutueshëm”, thotë ai. "Këto janë pikërisht llojet e çështjeve që linjat ajrore priren të shmangin adresimin nëse nuk duhet."

Pa diskutim, stjuardesat janë pengesa më e madhe për të lejuar thirrjet zanore në ajër.

Pothuajse në të gjithë bordin, njerëzit që punojnë në kabinat e avionëve thonë se ideja për t'u lejuar pasagjerëve përdorimin e papenguar të telefonit gjatë fluturimit do të çonte në kaos, konflikt dhe çmenduri të plotë gjatë fluturimit. Si të tillë, ata kundërshtojnë me ngulm përdorimin e telefonit.

Stjuardesat tashmë kanë për detyrë të menaxhojnë përdorimin e koshit të sipërm, të monitorojnë marrjen e pijeve midis pasagjerëve të padisiplinuar dhe të ndërmjetësojnë zënkat midis mbështetësve të sediljeve dhe pasagjerëve që nuk shtrihen.

Taylor Garland, zëdhënëse e Shoqatës së Stjuarduesve të Fluturimit, një sindikatë që përfaqëson 50,000 stjuardesa në 20 linja ajrore, thotë se kolegët e saj nuk duan të marrin më përsipër kontrollin e sjelljeve sociale të pasagjerëve.

“Ne jemi fuqishëm kundër thirrjeve zanore në aeroplanë”, shkroi ajo në një email të fundit. Në një tjetër, ajo shkruajti me gërma të mëdha: "PA TELEFONA celular".

Kundërshtimi i stjuardesave është i rëndësishëm.

Ato kanë pasur ndikim të madh në vendime të caktuara në lidhje me udhëtimet e pasagjerëve të brendshëm. Në vitet e fundit, ata kanë qenë në krye të përpjekjeve për t'i bërë linjat ajrore të kontrollojnë pasagjerët e padisiplinuar. Në vitet 1980, ata udhëhoqën akuzën kundër cigareve në kabina, gjë që përfundimisht çoi në ndalimin e plotë të pirjes së duhanit gjatë fluturimit deri në vitin 2000.

Për çështjen e telefonatave celularë gjatë fluturimit, stjuardesat thonë se pasagjerët në mënyrë të pashmangshme do të ofendonin disa pasagjerë ulur pranë tyre duke qenë shumë të zëshëm dhe me siguri do të pasonin debate.

Cassandra Michele Brown, një stjuardesë që punon për Frontier Airlines, shton se përdorimi i papenguar i telefonit celular në ajër ka të ngjarë të pengojë pasagjerët të respektojnë udhëzimet e stjuardesës në rast urgjence.

"Në fund të ditës, detyra jonë është të evakuojmë një avion në 90 sekonda ose më pak," thotë Brown, i cili është me bazë në Las Vegas.

"Nëse jeni pasagjer në fluturimin tim, pavarësisht se sa i mirë mund të jeni në kryerjen e shumë detyrave, nuk do të jeni në gjendje të ndiqni udhëzimet e mia hap pas hapi për t'u evakuuar nëse jeni duke u fokusuar në telefonin tuaj."

Shumica e pasagjerëve nuk duan të dëgjojnë bashkëudhëtarët e tyre duke folur në telefonat e tyre celularë.

Midis ekspertëve të udhëtimit dhe publikut udhëtues, ndjenjat për lejimin e thirrjeve zanore në ajër janë të përziera.

Ashtu si stjuardesat, një kontigjent vokal pasagjerësh është shfaqur si kundërshtarë të zhurmës së lartë, duke këmbëngulur se një mjedis i hapur për telefonatat celulare gjatë fluturimit do të krijojë një kakofoni "të bezdisshme" kaosi në qiell dhe padyshim do të shkaktojë mosmarrëveshje brenda atij vëllimi hapësire.

Harteveldt, është në këtë kamp dhe thotë se hulumtimi i kryer së fundmi nga firma e tij vlerëson se më pak se 5% e të gjithë pasagjerëve të ajrit vendas duan të përdorin telefonat e tyre celularë në ajër.

"Unë nuk dua të detyrohem të dëgjoj bisedën e dikujt tjetër nëse është e shmangshme," thotë ai. "Është mjaft keq kur e gjeni veten në atë situatë në një kafene ose në një holl hoteli. Në një aeroplan në lartësinë e fluturimit, në një situatë të tillë ku nuk mund të bëni asgjë ose të shkoni askund për të shpëtuar, do të ishte e tmerrshme."

Udhëtarët e biznesit, megjithatë, duket se janë më utilitarë në të menduarit e tyre.

Paul Forgue, një konsulent që menaxhon përmirësimin e performancës për një kompani globale të portofolit të kapitalit privat dhe udhëton 40 javë në vit, thotë se ai mund të shihte situata në të cilat përdorimi i telefonit gjatë fluturimit mund të ishte i dobishëm.

“Për ato emergjenca të punës kur vërtet duhet të kesh kontakt me dikë, do të ishte fantastike të dije se mund të marrësh telefonin dhe ta bësh këtë nga avioni”, thotë Forgue, i cili është me qendër në San Francisko. "Në ato situata ku duhet të flisni me një koleg për diçka që nuk mund ta artikuloni me tekst ose email, do të ishte perfekte, me kusht që njerëzit të mos përfitojnë."

Një strategji Forgue thotë se linjat ajrore mund të zbatojnë për të lejuar thirrjet celulare gjatë fluturimit: Zona të veçanta të avionit për ata pasagjerë që dëshirojnë të përdorin telefonat e tyre dhe zona të veçanta për ata pasagjerë që nuk e bëjnë këtë.

Avionët më të rinj janë projektuar që të mos ndikohen nga teknologjia e pasagjerëve.

Historia e telefonatave brenda kabinës nga pajisjet elektronike personale është një sagë shumëngjyrëshe që shkon pas dekadash të tëra.

Në vitet 1980 dhe 1990, kur teknologjia celulare u bë e zakonshme, përdorimi në avionë i celularëve kaloi relativisht i pakontrolluar. Nëse jeni 40 vjeç ose më i vjetër, me siguri ju kujtohet aparati i mbështjelljes së sediljeve të disponueshme për këdo me rrëshqitjen e një karte krediti për më shumë se 4 dollarë ose 5 dollarë në minutë. Këto në thelb ishin telefona celularë të hershëm publikë.

Edhe pas fillimit të mijëvjeçarit, telefonatat celulare ishin kryesisht të parregulluara; viktimat e sulmeve terroriste të 11 shtatorit ishin në gjendje të telefononin të dashurit e tyre nga aeroplanët e rrëmbyer përpara se aeroplanët të rrëzoheshin.

Rritja e telefonave inteligjentë ndryshoi gjithçka.

Ndërsa telefonat u bënë më të sofistikuar, personat e brendshëm të industrisë shqetësoheshin për mundësinë që transmetuesi i radios së telefonit të ndërhynte me pajisje të caktuara në kabinë dhe për rrjedhojë t'i bënte disa nga pajisjet të paafta për të punuar saktë.

Shumë nga këto shqetësime u nxitën nga dokumentet e botuara në lidhje me efektet e mundshme të ndërhyrjes elektromagnetike në sistemet e lundrimit dhe komunikimit të fluturimit. Thelbi i atyre raporteve ishte se: Disa pajisje kishin potencialin të ndërhynin në instrumentet e pambrojtura të kabinës, dhe se një interferim i tillë në skenarët më të keqinj mund të ndikonte në funksionimin e rregullt të aeroplanit.

Ekspertët e linjave ajrore më pas kanë vërejtur se ky ishte një problem me pajisjet më të vjetra në avionët e vjetër.

Seth Miller, një analist i industrisë dhe pronar i blogut PaxEx.areo, tha se telefonat më të rinj funksionojnë në frekuenca shumë më të larta dhe avionët më të rinj janë projektuar që të mos ndikohen nga sasia e pajisjeve elektronike që sjellin pasagjerët kur fluturojnë.

"Kishte një shembull të dokumentuar të diçkaje që ndikonte në brendësi instrumentet në një model shumë specifik të vjetër linjeje ajrore në rrethana të caktuara, thotë Miller." Por askush nuk ishte në gjendje të përcaktonte me siguri nëse ishte një telefon që bënte këtë gjë apo jo.

“Realiteti është se teknologjia e re dhe pajisjet e reja e kanë eliminuar këtë problem”, thotë Miller. "Nuk ka më asnjë arsye teknike që njerëzit të mos përdorin celularët në aeroplan."

Ndërkombëtarisht, në fakt, një pjesë e vogël e linjave ajrore kanë nënshkruar marrëveshje me shitës të palëve të treta për të ofruar dhe lejuar shërbime interneti të bazuara në satelit që mbështesin thirrjet zanore nëpërmjet telefonave celularë. Disa prej tyre përfshijnë British Airways, Emirates dhe Etihad.

Viasat, një kompani komunikimi me qendër në Carlsbad, Kaliforni, është një nga ata shitës. Don Buchman, nënkryetari i kompanisë dhe menaxheri i përgjithshëm i aviacionit komercial, thotë se sistemet e kompanisë së tij mund të kryejnë thirrje zanore përmes internetit në të ardhmen e afërt nëse klientët e linjave ajrore dëshirojnë ta bëjnë këtë.

"Shumica e linjave ajrore e kanë aftësinë të lejojnë pajisjet të bëjnë thirrje zanore, por zgjedhin të e mos bëjnë," thotë ai. "Kur industria të jetë gati, ndoshta kjo gjë do të jetë aq e thjeshtë sa të ndizni një çelës."

Megjithëse nuk është teknikisht e paligjshme të bësh thirrje zanore nga telefonat celularë në fluturimet komerciale, ekzistojnë dy kufizime të mëdha rregullatore që kanë të njëjtin efekt.

Së pari, Komisioni Federal i Komunikimeve (FCC), agjencia federale e SHBA-së që mbikëqyr transmetimet e telekomunikacionit në SHBA, ndalon përdorimin në ajër të dy lloj celularëve më të përdorur.

Agjencia shqyrtoi kohët e fundit një propozim që do t'i lejonte pasagjerët e ajrit të përdornin telefonat e tyre për thirrje në lartësi të mëdha. Kjo politikë u prezantua në vitin 2013 nga kryetari i atëhershëm i FCC-së Tom Wheeler, por kryetari aktual i FCC-së Ajit Pai e anuloi atë në 2017. Në atë kohë, Pai tha në një deklaratë se nuk mendonte se propozimi u jepte udhëtarëve atë që ai mendonte se ata donin.

“Të heqësh përgjithmonë nga tavolina celularin në fluturim do të jetë një fitore për amerikanët, të cilët, si unë, vlerësojnë një moment qetësie në lartësinë 30,000 këmbë”, tha ai.

Administrata Federale e Aviacionit (FAA) ka mbajtur një qëndrim të ngjashëm.

Seksioni 403 i Aktit të Riautorizimit FAA të 2018 thotë, "Sekretari i Transportit do të nxjerrë rregullore për të ndaluar një individ në një avion të përfshihet në komunikime zanore duke përdorur një pajisje komunikimi celular gjatë një fluturimi të atij avioni në transportin ajror të planifikuar të pasagjerëve ndërshtetëror ose brenda shtetit."

Ligji lejon përjashtime për ekuipazhet e fluturimit dhe oficerët e zbatimit të ligjit.

Kuptohet, shtytja për të bërë telefonata zanore në celular mund të shuhet vetë. Dërgimi i mesazheve tashmë është i lejuar në shumë operatorë vendas të SHBA-së dhe gjithnjë e më shumë udhëtarë biznesi po përqafojnë shërbimet e teksteve në grup si zëvendësim për telefonatat e konferencave. Pastaj, sigurisht, ka email, i cili është gjithashtu i disponueshëm për pasagjerët që marrin paratë e gatshme për qasje në WiFi standarde gjatë fluturimit.

Miller, nga blogu PaxEx.areo, parashikon që agjencitë rregullatore përfundimisht do të heqin kufizimet për thirrjet celulare gjatë fluturimit, duke ia lënë në dorë linjave ajrore individuale të vendosin nëse ky është një shërbim që ata duan të ofrojnë.

"Kur ka arsye sigurie që diçka të mos ndodhë, bota e aviacionit gjithmonë do të përpiqet tëjetë në anën e sigurisë," thotë ai. "Nga ana tjetër, tani që ne e dimë se nuk ka asnjë rrezik që lidhet me përdorimin e telefonit celular gjatë fluturimit, FAA dhe FCC mund të ndryshojnë rregullat, dhe nëse i bëjnë, prapë nuk do të jetë e sigurt që linjat ajrore do ta përqafojnë atë."

Pavarësisht qëndrueshmërisë teknike relative të telefonatave celularë gjatë fluturimit, mund të kalojnë ende vite para se udhëtarëve t'u duhet të përballen me to në jetën reale, duke pasur parasysh gjithë kundërshtimin.

Kjo do të thotë që mund të mos jeni në gjendje t'i bashkoheni thirrjes së ardhshme të punës nga 35,000 këmbët mbi Deltën e Mississippit.

Kjo do të thotë gjithashtu se aventurat tuaja të udhëtimit për pushime me gjasë nuk do të përfshijnë detyrimin për të dëgjuar fqinjin tuaj të ulëses duke bërtitur për recetën e një gjysheje të dashur për struffoli për Krishtlindje. Konsideroni veten me fat. Tani për tani. /Liberale.al

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH