Globi

“THE ECONOMIST”/ Rusia po humbet betejën për Detin e Zi

Shkruar nga Liberale
“THE ECONOMIST”/ Rusia po humbet betejën për Detin e Zi

Ukraina dëshiron të mbajë rrjedhën e tregtisë dhe të shkatërrojë flotën e Rusisë - sipas një analize të fundit nga “The Economist”

Më 19 shtator, oficerët ushtarakë dhe civilë të anijeve u grumbulluan në një dhomë kontrolli sekrete për të parë Afrikën elastike teksa nisej nga porti Chornomorsk i Odesës.

Ashtu si anija e parë që hyri dhe doli duke përdorur korridorin e ri të transportit emergjent të Ukrainës, që u krijua pas rënies së një marrëveshjeje të drithit të ndërmjetësuar nga OKB-ja, ashtu edhe tensionet ishin të larta.

Rusia kishte paralajmëruar se mund të hapte zjarr mbi anijet që përdorin korridorin e saj. Shërbimet e urgjencës ishin po ashtu në gatishmëri. "Ne u përgatitëm për çdo skenar," thotë një nga të pranishmit në dhomë. “Ne ishim vërtet shumë nervozë.”

Në këtë rast, anija lundroi pa incidente, duke përqafuar 150 km të vijës bregdetare të Ukrainës përpara se të hynte fillimisht në ujërat territoriale rumune, më pas në ato bullgare dhe të vazhdonte përmes Bosforit për në destinacionin e saj përfundimtar, Haifa.

Deklarimi i një korridori detar në kundërshtim me bombardimet ruse konsiderohej gjithmonë i rrezikshëm. Por për Ukrainën, ishte një domosdoshmëri strategjike. Para luftës, 60% e tregtisë së vendit kalonte përmes porteve të tij në det të thellë, duke udhëtuar drejt tregjeve në Afrikë dhe Lindjen e Mesme, siç kishte bërë për shekuj më parë.

Vendimi i Rusisë për të rivendosur një bllokadë ishte një akt lufte ekonomike. Kështu, fshehurazi, Ukraina filloi të zhvillonte rrugën e saj alternative. Ajo zgjodhi ujërat më të cekëta, të sigurta nga nëndetëset ruse dhe mjaft afër bregut për t'u mbuluar nga artileria e bregut. "Ne besuam se do të funksiononte, por ishte për të bindur të tjerët," thotë Yury Vaskov, zëvendësministri i infrastrukturës i Ukrainës.

Anijet e para lundruan me humbje, por besimi ka parë që kostoja e sigurimit të anijeve që ndjekin këtë rrugë të bjerë me tre të katërtat dhe fitimet të kthehen. Gati 500 anije kanë ndjekur Afrikën elastike brenda dhe jashtë Odessa, thuhet mes të tjerave në analizën e “The Economist”, që përshkruan gjithashtu edhe faktin që Ukraina po fiton terren nga ndihma që i jep perëndimi.

/Liberale.al/

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH