Sociale

Suedi, fenomeni i “vajzave të buta” që largohen nga puna për t'u bërë shtëpiake shkakton debat: Ja për çfarë bëhet fjalë

Shkruar nga Liberale

Suedi, fenomeni i “vajzave të buta” që largohen nga puna

Pas vitesh luftimesh për barazi gjinore në punë dhe në jetën familjare, një prirje e re është e popullarizuar në mesin e të rinjve: ata janë në kërkim të një jete më të kënaqshme që është më pak e lidhur me suksesin profesional.

Pas vitesh luftime për barazi gjinore në punë dhe në jetën familjare, një trend i ri është i popullarizuar tek të rinjtë: ai i vajzave të buta. I lindur si një mikro-trend në rrjetet sociale në vitin 2010, fenomeni është bartës i një revolucioni të vërtetë.

Vajzat që i përkasin brezit Z (të lindura midis 1995 dhe 2010) kërkojnë një jetë më të kënaqshme që është më pak e lidhur me suksesin profesional, e fokusuar në mirëqenien fizike dhe mendore. Vajzat që nuk janë më "shefe", por "të buta" dhe që kanë si synim një jetë me ritme më të ngadalta, me qëllim për të shmangur djegien psikologjike shumë të frikshme, gjithnjë e më të përhapur në brezin para tyre.

Rasti suedez Fenomeni falë rrjeteve sociale është përhapur me shpejtësi në mbarë botën por po shkakton shumë diskutime në Suedi. Një vend i njohur për aftësinë e tij për të mbrojtur barazinë gjinore, por edhe gratë e reja atje po përqafojnë trendin që feston lënien nga puna.

BBC sipas një reportazhi nënvizoi gjithashtu veçantinë e fenomenit, i cili mblodhi dëshminë e një 25-vjeçareje suedeze, Vilma Larsson, e cila një vit më parë vendosi të bëhej shtëpiake: “Nuk kam qenë kurrë kaq e lumtur”, tha ajo pasi kishte punuar në një supermarket, në një shtëpi pleqsh dhe në një fabrikë. I dashuri i saj punon nga distanca në industrinë e financave, dhe ndërsa ajo i kalon ditët në laptop, ajo është në palestër, duke pirë një kafe ose duke gatuar. Ajo ndan stilin e tij të jetesës në Instagram, YouTube dhe TikTok, ku ka grumbulluar 11,000 ndjekës.

Disa nga postimet e saj kanë marrë afro 400,000 pëlqime, megjithëse thotë se nuk fiton të ardhura nga përmbajtja e tyre. Ajo përdor hashtags "hemmaflickvän" dhe "hemmafru" (një term suedez që do të thotë "e dashura shtëpiake" dhe "zonjë shtëpiake") dhe e përshkruan veten si një "vajzë e butë", duke përqafuar një mënyrë jetese më të butë, më femërore sesa duke u fokusuar në karrierën e saj.

Por në Suedi, me pesë dekada politikash për të promovuar familjet me të ardhura të dyfishta nën brezin e saj, popullariteti i fundit ka shkaktuar habi dhe denat. Sipas sondazheve, kjo prirje po bëhej edhe një aspiratë për studentët më të rinj, ku 14% e vajzave të moshës 7 deri në 14 vjeç identifikoheshin si vajza "të buta".

Nuk ka të dhëna zyrtare për numrin e "vajzave të buta" të reja që e kanë lënë punën dhe jetojnë me partnerët e tyre si Vilma Larsson, por fenomeni është bërë megjithatë një temë kryesore e diskutimit në Suedi.

Nga njëra anë ka nga ata që mendojnë se vajzat më të reja nuk janë vërtet të vetëdijshme se sa shumë gratë e gjeneratave të mëparshme duhej të luftonin për barazi dhe të drejta. Nga ana tjetër, ka nga ata që e mirëpresin këtë prirje, duke vënë në qendër mirëqenien e individit: jo të gjithë - thonë ata - janë të destinuar të kenë një karrierë dhe është e drejtë të jesh në gjendje të zgjedhësh për jetën. /Liberale.al/

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH