"Sinqerisht jam lodhur duke korrigjuar panumërta korrigjimesh të testeve të shkruara keq , plot me gabime serioze drejtshkrimore dhe pasaktësi. Nëse do të vazhdosh kështu, mund të qëndrosh në shtëpi për mua!"
Ky është mesazhi që la një mësuese e një shkolle private në provincën e Trevizos në fletoren e një nxënësi të klasës së pestë. Mësuesja i kishte dhënë detyrën e korrigjimit të disa gabimeve në shtëpi, por fëmija nuk i bëri. Prandaj edhe reagimi, i konsideruar i papërshtatshëm nga prindërit që iu drejtuan institutit.
Episodi daton të hënën, më 12 maj, por gazetat lokale kanë folur për të vetëm ditët e fundit. Për shumë javë, drejtori i shkollës ka organizuar takime për të rivendosur paqen, por në fund babai dhe nëna e nxënësit kanë vendosur të flasin publikisht për incidentin , siç raporton Corriere del Veneto.
«Format edukative që kemi raportuar arrijnë të kundërtën », shpjegoi nëna. «Na është dashur të përballemi papritur me një metodologji mësimdhënieje që sjell ndërmend historitë e gjyshërve tanë: kur mësuesit i qortonin fëmijët ose i bënin të uleshin mbi qiqra», vazhdojnë të thonë prindërit.
Ata shpjegojnë gjithashtu se fëmija ishte ndëshkuar duke e detyruar të qëndronte “në këmbë aty në cep të korridorit ” pa pushim. Ose se do t’i ishte thënë: “Nëse bën një gabim tjetër, nuk do të të lejoj të marrësh pjesë në shfaqjen e fundvitit”.
Prindërit besojnë se mësuesja kishte "një sjellje që sipas mendimit tonë shkon përtej çdo qëllimi edukativ dhe bëhet një burim i vërtetë ankthi dhe shqetësimi". Prindërit thonë se fëmija, i cili mbaroi shkollën fillore këtë vit, do të vazhdojë karrierën e tij shkollore në një institucion tjetër.
Drejtori i shkollës , i cili ka dhënë mësim në shkollën e Trevisos për 20 vjet, mbajti anën e mësueses , duke e quajtur gjestin e saj "një shkelje me stili".
Por ai shtoi: “Ato absolutisht nuk janë pjesë e metodave të saj të zakonshme. Mësuesja e ka mësuar atë djalë që nga klasa e parë dhe askush nuk ka pasur kurrë asgjë për të cilën ta qortojë . ”
"Kemi dy muaj që flasim me prindërit - shton drejtori - menjëherë ua bëmë të qartë se ishte një gabim . Të sulmosh fëmijët nuk është kurrë gjë e mirë, veçanërisht duke pasur parasysh moshën e tyre dhe mundësinë që udhëzimet e dhëna të mos respektohen . Nuk mund të kërkojmë përsosmëri nga një fëmijë, e dimë mirë këtë".
Teksti do të ishte pasojë, vazhdon drejtori i shkollës, e një "situate të përsëritur". "Për pjesën tjetër, dua të them se u përdorën tone që përshkruajnë gjërat në një mënyrë që nuk korrespondon me realitetin" .
"Nëse gjatë pushimit një fëmijë po e ekzagjeron dhe mësuesit i kërkojnë të ulet pranë tyre për disa minuta që të qetësohet, ata absolutisht nuk po bëjnë asgjë të papërshtatshme", shpjegoi ai. "E njëjta gjë vlen edhe për t'i kërkuar të qetësohet jashtë klasës me derën hapur për disa minuta për të përmbajtur entuziazmin e tij."
Duke respektuar përshtypjet e prindërve, "Unë besoj se fotografia e përshkruar nuk e pasqyron plotësisht realitetin ."