Showbiz

Kush është “mbreti i tartufit” italian që magjepsi Dubain

Shkruar nga Liberale
Kush është “mbreti i tartufit” italian që magjepsi

Në vitin 2020, shefi i kuzhinës Francesco Guaracino mori një telefonatë nga një prej klientëve më të rregullt të restorantit të tij. Bëhej fjalë për një burrë super të pasur që fluturonte për në Dubai nga Londra.

Ai mezi priste të shijonte pjatën e tij të preferuar me tartuf atë natë në Roberto's, restoranti ku Guaracino është shef i kuzhinës. Por Guaracino e dinte se nuk kishte mjaft tartuf në kuzhinë për të kënaqur dëshirën e tij. Prandaj, ai vendosi t'i drejtohej personit më të përshtatshëm për këtë çështje, Massimo Vidonit.

Vidoni, 54-vjeçari italian, është bërë i njohur në Dubai si “burri i tartufit”. Sipas një raporti të Bloomberg, biznesi i Vidonit, Italtouch, vlerësohet si furnizuesi më i popullarizuar i tartufit dhe havjarit në një listë prej 500 klientësh në të gjithë rajonin e Gjirit që përfshin restorante me yje Michelin. Kompania importoi pothuajse 4000 kg tartufi në vitin 2022 nga vende si Italia, Franca dhe Spanja.

Kërkesa nuk ka qenë kurrë më e madhe për tartuf në Dubai, ku të ftuarit presin t'u shërbehen pjata të zbukuruara me havjar, tartuf apo edhe gjethe ari. Vlera e importeve të tartufit në Emiratet e Bashkuara Arabe arriti në 4 milionë dollarë për herë të parë në vitin 2021 dhe u rrit me 113% nga viti 2021 në 2017, sipas të dhënave tregtare të Kombeve të Bashkuara. Gjatë së njëjtës periudhë, të ardhurat e Italtouch u rritën me 235%.

Përpara se Vidoni të hynte në qytet, kuzhinierët në Dubai i merrnin tartufët e tyre nga importuesit e përgjithshëm të ushqimit, të cilët ishin më të shqetësuar për t'u sjellë klientëve produkte të tilla si patatet, orizin dhe mishin. Shpesh, ata do të kishin një shumëllojshmëri të vogël të produkteve të tartufit dhe cilësia do të ndryshonte.

Pronarët e restoranteve shpesh ishin më të interesuar për atmosferën e restorantit sesa për shijen e ushqimit. “Këtu shpenzojnë 50 mijë dollarë për një llambadar, nuk ka problem”, deklaron Vidoni, por pronarët do t'i ndëshkojnë shefat e kuzhinës për koston e përbërësve.

Vidoni e filloi biznesin e tij në Dubai duke marrë mostra nga restoranti në restorant, duke mbajtur gjithmonë një peshore me vete. Ai e gjeti veten duke edukuar klientët mbi bazat: tartufi i bardhë është i disponueshëm vetëm për disa muaj në fund të vjeshtës dhe në fillim të dimrit. Tartufi shërbehet më së miri me ushqime të yndyrshme si vaj, krem, gjalpë dhe djathë. Nuk shkojnë mirë me ushqimet acidike dhe pikante, si domatja, e cila bën kontrast dhe mbizotëron shijen.

“Në atë kohë, tartufi nuk ishte shumë i popullarizuar”, tha ai. “Kur fillova t'u prezantoj tartufët importuesve dhe shpërndarësve të tjerë, të gjithë më refuzuan dhe thanë se nuk ishin të interesuar. Shumë më kanë thënë se shitja e tyre nuk është një ide e mirë,” shton ai.

Vidoni filloi në biznesin e importit të tartufit dhe havjarit në Nju Jork në vitet 1990, kur punoi për importuesit italianë të tartufit. Ai gjithashtu zotëronte një kafene, Terramare, në East 65th Street në Manhattan. Në vitin 1997, ai bëri bujë kur shiti një tartuf 1 kg për 3600 dollarë.

Ai u transferua në Dubai kur vendosi të provonte të përsëriste biznesin e tij në Nju Jork në Lindjen e Mesme. Në një nga dërgesat më të mëdha të tartufit në kohët e fundit, Vidoni ishte furnizuesi i tartufit në partneritet me Atlantis Royal Hotel për fundjavën e tij madhështore të hapjes, e cila priti Beyonce dhe 1,500 të ftuar. Hoteli bleu 50 kg tartuf, duke përfshirë 40 kg tartuf të zi të dimrit nga Franca dhe 10 kg tartuf të bardhë – me vlerë më shumë se 100,000 dollarë.

Vidoni ia atribuon rritjen e konsumit të tartufit si me rritjen e Dubait si një destinacion i mirë i ngrënies, ashtu edhe me dëshirën e kuzhinierëve për t'i shtuar një prekje luksi çdo kafshate. Tartufi i shtohet makaronave tradicionale, rizotos dhe picës, por përdoret gjithashtu në pjata hummus, sushi, wagyu dhe madje edhe në majë të tartarit me ton.

Kur Dubai u mbyll në vitin 2020, Vidoni vendosi t'i ofrojë publikut të gjerë produktet e tij të gatshme - vaj tartufi, kanaçe me havjar. Operacioni i tij nuk ishte aspak i komplikuar. Fillimisht ai postoi në disa grupe në Facebook. Për habinë e tij, ia doli aq mirë saqë iu desh të rimbushte stokun e tij. Tri herë.

Guaracino, për shembull, thotë se fillimisht blinte rreth 100 gram tartuf në javë. Tani, ai blen 10 deri në 20 kilogramë në javë nga ajo që shumë kuzhinierë e konsiderojnë një element kryesor të Dubait.

"Tani nuk ka asnjë restorant që nuk ka tartuf, dhe në të vërtetë, kjo është kryesisht për shkak të Massimo," thotë Guaracino.

Bazuar në rritjen e fundit, Vidoni shiti shumicën e aksioneve në biznes vitin e kaluar Transmed, një kompani ndërkombëtare shpërndarjeje dhe logjistike, me synimin për t'u zgjeruar në Arabinë Saudite, Kinë dhe Indi./Newmoney.gr- Liberale.al

Liberale Newsroom

A ishin zgjedhjet e 11 majit 2025 një farsë elektorale, siç pretendon opozita?

  • Po!
  • Jo!
SHQIPENGLISH