Sociale

Si t'a bëjmë kafen e shëndetshme? Mënyrat për të përmirësuar gjumin...

Shkruar nga Liberale

Si t'a bëjmë kafen e shëndetshme? Mënyrat për

Kafeja është një nga burimet më të pasura natyrore të kafeinës në dietë.

Kafeina është një stimulues, që është një nga arsyet kryesore pse kafeja është kaq e popullarizuar. Ju jep një goditje energjie dhe ju ndihmon të qëndroni zgjuar kur ndiheni të lodhur.Por nëse pini kafe vonë gjatë ditës, ajo mund të ndërhyjë në gjumin tuaj. Gjumi i dobët shoqërohet me të gjitha llojet e problemeve shëndetësore

Për këtë arsye, është e rëndësishme të mos pini kafe vonë gjatë ditës. Nëse duhet, zgjidhni kafenë pa kafeinë ose zgjidhni një filxhan çaj, i cili përmban shumë më pak kafeinë se kafeja.

Jo të gjithë janë po aq të ndjeshëm ndaj kafeinës, dhe disa njerëz mund të flenë mirë edhe nëse kanë pirë kafe vonë gjatë ditës.

Megjithatë, nëse mendoni se mund të përmirësoni gjumin tuaj, shmangia e kafesë vonë gjatë ditës mund të jetë një strategji efektive.Ka shumë mënyra të tjera për të përmirësuar cilësinë e gjumit dhe ato janë:

1-Mos e ngarkoni kafen me sheqer
2-Zgjidhni një markë cilësore, mundësisht organike
3-Shmangni pirjen e tepërt
4-Shtoni pak kanellë në kafenë tuaj
5-Përgatitni kafenë tuaj duke përdorur një filtër letre

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH