Të dhënat e reja hedhin më shumë dritë mbi pyetjet rreth rrethanave në të cilat ndodhi përplasja fatale e trenit në zonën Evangelismos të Larisës mbrëmjen e së martës në orën 23:15 (me orën lokale), kur treni i pasagjerëve 62 u përplas me trenin e mallrave 63503.
Sipas informacioneve të fundit nga hetimet në vijim, aksidenti duket se ka ardhur si pasojë e keqmenaxhimit të stacionistit të Larisës, i cili në seksionin "Larissa - Evangelismos" ka drejtuar trenin e pasagjerëve në vijën e poshtme të trafikut, duke rezultuar në në të njëjtën linjë me trenin e mallrave. Vihet re se në të gjithë gjatësinë e saj linja hekurudhore që lidh Athinën me Selanikun është e dyfishtë.
Të njëjtat informacione për protothma.gr përmendin se urdhri, siç rezultoi, fatal i Stacionit të Larisës për trenin 62 të pasagjerëve ishte “kaloni në semaforin e kuq të daljes deri në hyrje të Neos Poros (d.m.th. stacioni tjetër pas atij të Larisës)”.
Shefi i stacionit, i cili është sjellë në policinë e Larisës, dyshohet se i ka thënë policisë se ka dhënë urdhër për ndryshimin e pistës, por nuk është zbatuar nga sistemi.
Sipas burimeve kompetente, nëse punonjësi i stacionit do të kishte kuptuar se treni i pasagjerëve po lëvizte në të njëjtën linjë me trenin e mallrave, do të kishte urdhëruar që të dy të ndalonin para se t'i afroheshin njëri-tjetrit, duke qenë se përplasja ndodhi afërsisht 25 km nga Larisa. Gjithsesi, pritet transkriptimi i një bisede të mundshme mes drejtuesit të stacionit dhe makinistëve.
Në pikëpyetje profesionalizmi i stacionistit
Në lidhje me zërat se ai ishte pa përvojë, burime kompetente të OSE-së (Organizata Helenike e Hekurudhave) sqarojnë se ai është 56 vjeç, prej shumë vitesh punonjës i organizatës dhe ka marrë detyrën pas një viti trajnimi dhe certifikimi së bashku me rreth 100 kolegë të tij, të cilët kaluan në të njëjtin proces.
Siç saktësohet nga burime kompetente, trajnimi, ekzaminimi dhe certifikimi i masterave të stacioneve bëhet nga OSE, e cila është menaxhere e Infrastrukturës Hekurudhore me përgjegjësi për rrjetin dhe menaxhimin e trafikut të trenave.
Për sa i përket Hellenic Train, theksohet se është kompania hekurudhore ajo që drejton pothuajse të gjitha linjat hekurudhore në vend, është përgjegjëse për shërbimin e publikut të pasagjerëve dhe ka si staf makinistë.
Drejtuesit e trenave, megjithatë, trajnohen nga OSE dhe ekzaminimi dhe certifikimi i tyre bëhet nga RAS, Autoriteti Rregullativ i Hekurudhave, i cili është përgjegjës për rregullimin dhe sigurimin e funksionimit të rregullt të tregut hekurudhor./Liberale.al