Aktualitet

Universitetet duhet të përgatiten për studime gjatë gjithë jetës

Shkruar nga Liberale
Universitetet duhet të përgatiten për studime gjatë

Andrew Norton

Australian National University

Rënia e vazhdueshme në rekrutimin pasuniversitar në botë sugjeron një prirje larg arsimit të strukturuar për njerëzit në karrierë të mesme, thotë Andreë Norton

Për vite me radhë, raportet e ardhshme të punës kanë paralajmëruar për ndërprerje të mëdha. Inteligjenca artificiale po përhap automatizimin nga kati i ulët fabrikës në zyrat e profesionistëve të arsimuar në universitet. Punëtorët në punë që nuk zhduken do të kenë nevojë për aftësi të ndryshme dhe rikualifikim të rregullt.

Ky skenar tingëllon premtues për universitetet dhe ofruesit e tjerë të arsimit, të cilët mund të përparojnë nga nxënësit gjatë gjithë jetës. Por të dhënat e regjistrimit të fundit sugjerojnë një marrëdhënie më komplekse midis punës dhe arsimit të mëtejshëm.

Jo të gjithë sektorët pasuniversitar janë në rënie. Regjistrimet në shëndetësi, informatikë dhe shkencë vazhdojnë të rriten. Dhe universitetet u përgjigjen nevojave të studentëve që punojnë me kohë; 2018 ishte viti i parë në të cilin në internet filluan studentët pasuniversitarë, më shumë se studentët që filluan studimet në kampus. Por këto zhvillime nuk janë të mjaftueshme për të prishur trendin e përgjithshëm, me kthime të mprehta të regjistrimit në arsimin e mësuesve dhe kurset e biznesit, si dhe me rënie më të vogla në disa fusha të tjera.

Çështjet specifike po ndikojnë në kërkesën për kurse arsimore të mësuesve. Por rënia e kurseve të biznesit pasuniversitar, me regjistrime poshtë 20 përqind në katër vjet, reflekton një prirje më të gjerë larg arsimit të strukturuar për njerëzit në karrierë të mesme.

Së paku tetë seri të ndryshme kohore statistikore në Europë tregojnë këtë prirje, e cila është gjithashtu e dukshme në arsimin profesional dhe trainimin në lidhje me punën që nuk rezulton në një kualifikim të caktuar. Prirjet e regjistrimit dhe pjesëmarrjes mbështeten nga anketat personale të arsyeve të trajnimit, anketimet e veprimtarisë së trajnimit të punëdhënësve dhe të dhënat tatimore për shpenzimet e vetë-edukimit.

Ky grup i të dhënave të ndryshme tregon se ka diçka që po ndodh përtej origjinalitetit të secilit sektor arsimit, industrisë apo profesioneve të tjera.

Kjo gjë ka të ngjarë të na kthehet në arsimim dhe trajnime të shkurtra në internet, duke përfshirë udhëzime se si të kërkoni në Google dhe YouTube, si dhe modulet e studimit në LinkedIn Learning dhe Moocs. Krahasuar me format më të strukturuara të të mësuarit, materiali arsimor në këto ëebsite është falas ose shumë i lirë, i përqendruar shumë në aftësi specifike dhe i disponueshëm kur studenti ka nevojë për të.

Nuk ka të dhëna për trendet, por përdorimi i këtyre mjeteve arsimore është tashmë i përhapur. Një studim i Pearson Education vitin e kaluar zbuloi se një e treta e europianëve që kishin nevojë për arsimim të mëtejshëm e gjetën atë në internet dhe të vetë-mësuar, krahasuar me më pak se 20 përqind që regjistroheshin në një kurs universitar. Gjithashtu një numër i konsiderueshëm i të anketuarëve në Britaninë e Madhe kishin bërë zgjedhje të ngjashme.

Universitetet e dinë që ekziston një treg për arsimin që kushton më pak në kohë dhe para sesa një diplomë. Në shumë vende, shumica e universiteteve ofrojnë ose po zhvillojnë mikrokredenciale, ndonjëherë me kredi të mundshme drejt një diplomimi. Por kërkesa mund të jetë e kufizuar.

Krahasuar me videot ose modulet në internet nga ofruesit e paekredituar, mikrokredencialet ofrojnë besueshmërinë e markave universitare. Por për të rriturit që punojnë kanë nevojë për njohuri ose aftësi të reja, ajo markë mund të mos jetë veçanërisht e vlefshme. Ata nuk kanë nevojë për një universitet që të garantojnë për mësimin e tyre me një kredencial. Ata mund të tregojnë drejtpërdrejt aftësitë e tyre për punëdhënësit e tyre.

Ky përfundim mbështetet nga një studim i Universitetit Sëinburne mbi mësimin për të punuar me teknologji dixhitale, gati gjysma e të anketuarve të të cilëve preferuan të vetë-mësojnë ose të mësojnë në punë, krahasuar me 8 përqind që dëshironin të regjistroheshin në një mikrokredencial.

Të rinjtë që hyjnë në fuqinë punëtore, ose të moshuarit që kërkojnë ndryshime të mëdha në karrierë, ka të ngjarë që ende të dëshirojnë një kualifikim të plotë sesa një mikrokredencial. Këta nxënës kanë nevojë për grupe të reja të aftësive dhe njohurive të ndërlidhura, dhe kurset që çojnë në kualifikime të plota i bashkojnë në një mënyrë koherente. Shkalla dhe marka universitare janë të nevojshme për t'u dhënë punëdhënësve besimin të provojnë një person të ri pa arritje të provuar në vendin e punës.

Prandaj, gradat pasuniversitare do të përbëjnë ende një pjesë të madhe të të gjitha regjistrimeve në universitete. Por rënia e tanishme e pjesës së tyre të tregut është ilustruese e faktit që universitetet janë përfitues dhe humbës pasi ndryshimi teknologjik ndikon jo vetëm në ato aftësi që u duhen punonjësve, por edhe në mënyrën se si ata i fitojnë ato. /Gazeta Liberale

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH