"Një hendek ideologjik është rritur, ku disa universitete kanë ide të ndryshme nga studentët në lidhje me konceptin e një universiteti."
Steve Davies
Universitetet britanike janë padyshim ndër më të mirat në botë. Vërtetë, si MIT, Stanford dhe Harvard shpesh mund të jenë ato që kryesojnë renditjen këto ditë, por janë universitetet britanike për të cilat ende flitet me nderim të heshtur.
Si rezultat, kultura e shumë universiteteve britanike sigurisht që mund të konsiderohet elitiste. Por mos të harrojmë se praktikisht të gjithë universitetet në Mbretërinë e Bashkuar kanë një prekje elitizmi rreth tyre - nga natyra e tyre ata i shërbejnë një studenti me ambicie "më të larta" dhe ngarkojnë një çmim jo të parëndësishëm për kënaqësinë.
Dhe këtu qëndron paradoksi.
Universitetet moderne, megjithë perceptimet, në fakt janë pjesë e industrisë së shërbimeve. Studentët paguajnë dhe atyre u ofrohet një shërbim. Por disa universitete duket se përpiqen të pajtojnë statusin e tyre të sektorit të shërbimit me pozicionin e tyre të perceptuar si gërma të shenjta të përsosmërisë arsimore dhe kërkimore.
Kjo ka dalë në pah që nga prezantimi i tarifave të shkollimit prej 9,000 £ në vit. Studentët po largohen nga universiteti me më shumë borxhe se kurrë dhe gjithnjë e më shumë po shohin "vlerën për para" si një çështje kryesore kur bëjnë zgjedhjet e universitetit. Një hendek ideologjik është rritur, ku disa universitete me sa duket kanë ide të ndryshme për studentët e tyre në lidhje me konceptin e asaj që është madje një universitet.
Sigurisht, ky ndryshim i humorit nuk ka kaluar pa u vënë re dhe nocioni i "studentit si konsumator / klient" ka marrë tërheqje, me një kuptim në rritje që Mbretëria e Bashkuar mund të ketë nevojë për të kaluar në një qasje më të orientuar drejt biznesit. Atëherë, si bëhen universitetet britanike më të “fokusuara tek klienti”?
Për të filluar, le të shohim në SHBA. Unë nuk jam këtu për të depozituar teorikisht rreth sistemit amerikan, por ajo që amerikanët kuptojnë është se universitetet janë me të vërtetë pjesë e sektorit të shërbimit dhe u ofrojnë studentëve të tyre një përvojë të plotë 360 gradë, me lehtësira që shpesh janë të klasit botëror. Pra, cilat janë çelësat për të dhënë një përvojë të tillë?
Unë mendoj për këtë qw tw orientohemi si format e njw rezervimi të një pushimi të shtrenjtë. Kompania e pushimeve ju trajton tepër mirë që nga momenti i prenotimit të biletave tuaja, ju jeni në rregull me informacionin më të fundit në lidhje me destinacionin tuaj, dhe kur të mbërrini ka një mori njerëzish në krah që të plotësojnë nevojat tuaja.
Unë nuk po sugjeroj që përvoja e universitetit britanik duhet të ngjajë me një festë me 5 yje, por fakti mbetet që studentët po paguajnë dhjetëra mijëra paund për arsimin e tyre universitar dhe shumë universitete nuk arrijnë sa i përket llojit të shërbimit ndaj klientit që dikush për shembull, mund të presë në sektorin e mikpritjes.
Kënaqësi të konsumatorëve
Deri më sot, shumë nga universitetet tona e kanë parë rolin e tyre si një dhënie e njëanshme e njohurive. Por roli i një universiteti modern duhet të jetë shumë më tepër se kaq - ai duhet të hedhë një perimetër holistik të kujdesit rreth secilit student, të monitorojë dhe të jetë përgjegjës për gjithçka, nga angazhimi dhe ndërveprimi i tyre te shëndeti i tyre fizik dhe mendor, çështjet financiare, shtigjet e karrierws dhe shumë më tepër.
Në të gjithë sektorët e tjerë të industrisë së shërbimit, kënaqësia e klientit vendoset në zemër të asaj që ata bëjnë, me një qasje të plotë nga poshtë - lart - diçka që disa universitete kanë qenë më të ngadaltë në zbatimin e tyre.
Realiteti, natyrisht, nuk ka kaluar kaq kohë që kur universitetet britanike u zhvendosën nga sektori i varur nga shteti dhe, për disa institucione, do të duhet pak kohë për të miratuar një perspektivë të tregut të kapitalit. Sidoqoftë, që nga viti 2005 janë bërë hapa në këtë fushë me prezantimin e Sondazhit Kombëtar të Studentëve, i cili është bërë një burim me ndikim i informacionit publik dhe u ka siguruar universiteteve një burim thelbësor të inteligjencës së konsumatorit.
Epoka e Covid
Universitetet e kanë gjetur veten në qendër të titujve negativë të lidhur me Covid që nga fillimi i pandemisë. Tani për tani, ata po shijojnë diçka nga një "leje pa pagesë" ekonomike që nuk është siguruar për pjesën tjetër të sektorit të shërbimit, dhe akoma po ngarkojnë tarifa të plota.
Wshtë e qartë, kjo status quo e pakënaqur nuk do të vazhdojë dhe pa dyshim do të ketë një llogari që do të trondisë sektorin në thelbin e tij. Por nga rrënojat e Covid shpresohet që universitetet të përfitojnë nga mundësia për t'u ndërtuar më mirë duke e vendosur studentin në qendër të historisë.
Ndoshta disa universitete më në fund mund të investojnë në dixhitalizimin e programeve shumë të neglizhuara (disa kanë bërë hapa përpara ndërkohë që të tjerët vonojnë). Dhe shumë institucione do të detyrohen të përqafojnë metodat hibride të mësimdhënies personalisht / në internet që, po të ishin zbatuar tashmë, do t'i kishin vendosur ato në një gjendje më të mirë për të përballuar një pandemi.
Padyshim, një pellg ujëmbledhës i tillë do të kërkojë që disa universitete që kanë funksionuar në të njëjtën mënyrë për shekuj me radhë të përjetojnë një moment të introspeksionit dhe shpresojmë të dalin të vendosur për të qenë më të adaptueshëm në të ardhmen.
Nëse asgjë tjetër, pandemia ka bërë që universitetet të kuptojnë se, pa tarifa, veçanërisht ato të studentëve ndërkombëtarë, modeli i tyre i biznesit është i prekshëm. Dhe ndërsa shumë universitete kanë rrjedhe të shumta të të ardhurave, me financimin e hulumtimeve të korporatave që janë ndoshta më fitimprurës, pa studentët e tyre, ekzistenca e tyre bëhet diçka mjaft mjegullore.
Steve Davies është profesor i arsimit mjekësor në Universitetin e Uellsit Jugor, dhe drejtori themelues i Learna, një ofrues i arsimit pasuniversitar në internet, me kurse që shtrihen në diploma të specializuara pasuniversitare dhe MSc për profesionistë mjekësorë, në një portofol të Ekzekutivit MBA. /Gazeta Liberale