Globi

Studimi/ Pas krizës shpenzon më tepër makina elektrike, me naftë apo ajo me benzinë?

Shkruar nga Liberale
Studimi/ Pas krizës shpenzon më tepër makina elektrike, me

Sipas autorëve të një studimi italian rritja e kostove të energjisë ka vënë në rrezik potencial  lëvizshmërinë elektrike. “Për shkak të rritjes së çmimit të energjisë, sot në disa raste është më e shtrenjtë të rimbushni një makinë elektrike sesa një makinë tradicionale. Çmimet bëhen edhe më të larta. Dymbëdhjetë muaj më parë, në të gjitha simulimet e kryera, makina elektrike ishte më e lira nga pikëpamja e kostos së karburantit, me një shpenzim që në varësi të modelit ishte më pak se 50% dhe 70% krahasuar me versionet me benzinë ​​dhe me naftë”, shpjegojnë ekspertët.

Për të kryer studimin, konsumi i disa modeleve elektrike u ekzaminua duke i krahasuar ato me automjete të të njëjtit lloj me karburant ose naftë, dhe konsumin e deklaruar nga prodhuesit e makinave (bazuar në ciklin e përzier WLTP) si dhe çmimet e energjisë dhe karburanteve. Për energjinë elektrike është konsideruar kostoja e rimbushjes në një shtëpi, duke përdorur çmimet në fuqi në tregun e mbrojtur në tetor 2021 dhe tetor 2022 si vlerë referencë, ndërsa vlerat mesatare të çmimeve janë përdorur për benzinën dhe naftën, sipas çmimit në javën e fundit të shtatorit 2022.

Analiza e parë kishte të bënte me një nënkompakt të segmentit B me fuqi 100-136 kf. Në versionin me naftë makina ka një autonomi prej 24.4 km/l, me benzinë ​​19.6 km/l, ndërsa ai elektrik 6.3 km/kWh. Duke marrë parasysh një udhëtim prej 1000 km, ekspertët kanë llogaritur një kosto prej 71 euro me naftë, 83 euro me benzinë ​​dhe 85 euro me energji elektrike.

Simulimi i dytë është kalimi në një sedan të Segmentit C 130-150 kf, motor 130-150 kf, me naftë (22,5 km / l), benzinë ​​(18,7 km / l) dhe elektrike (6, 6 Km / kWh). Gjithashtu në këtë rast mjeti që kushton më pak karburant është ai me naftë; për të udhëtuar 1000 km automobilisti shpenzon 77 euro, ndërsa me makinë elektrike 80 euro. Më pak efikas në këtë rast është modeli me benzinë ​​i cili kushton 88 euro.

Simulimi i tretë është i vetmi ku modeli elektrik është akoma më i përshtatshmi. Për simulimin një makinë sedan, segmenti D, kapaciteti i motorit 249-286 HP, në versionet me benzinë ​​Mild-Hybrid (13.2 Km / l), naftë Mild-Hybrid (16.1 Km / l) dhe elektrike (5.4 Km / kWh). Edhe këtu duke marrë parasysh një distancë prej 1000 km, në këtë rast makina elektrike është më e lira: nevojiten vetëm 99 euro energji elektrike, ndërsa për atë me naftë nevojiten 108 euro karburant dhe për atë me benzinë, 124 euro. /Liberale.al/

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH