Krye

Stafi i komunikimit i universitetit më isfiduari gjatë pandemisë

               Publikuar në : 10:40 - 13/10/21 liberale

Johanna Lowe*

Pandemia ende kërkon komunikim të saktë dhe të shpejtë në çdo kthesë. Johanna Lowe rendit katër mësime të nxjerra nga 18 muaj presion të paepur

Një krizë nuk supozohet të vazhdojë për kaq gjatë.

Pandemia globale Covid-19 po provohet të jetë kriza më afatgjatë, me lëvizjen më të shpejtë, me të cilën kolegët e mi të komunikimit në universitet dhe unë kemi trajtuar në karrierën tonë. Që nga marsi i vitit 2020, institucionet tona kanë hipur në “sfondin e koronës” të sfidave-bllokimet, kufizimet e shëndetit publik, mësimet në internet, vaksinimet-dhe të gjitha ato kërkojnë komunikim të qartë, të saktë dhe të shpejtë në çdo qasje.

Lajmi i mirë është se,  në më shumë se 18 muaj kemi mësuar aq shumë sa po formësojmë nga e para  komunikimet universitare dhe menaxhimin e reputacionit. Katër tema dallohen për mua.

Para së gjithash, parimet e komunikimit pozitiv të krizave ende zbatohen. Komunikoni herët. Thoni atë që dini dhe atë që nuk e dini ende. Bëhu njerëzor. Komunikoni shpesh.

Në Universitetin e Sidneit ne kemi vendosur disa rekorde të reja personale më të mira për numrin e mesazheve të dërguara në një javë të vetme, me kërkesat e qeverisë për shëndetin publik që ndryshojnë pothuajse çdo ditë në përgjigje të shpërthimit të fundit të variantit Delta. Stafi dhe studentët tanë kanë mbetur shumë të angazhuar gjatë gjithë kohës. Këtë e dëshmon mjaft mirë posta elektronike, trafikun e faqes sonë të internetit dhe matësat tona të mediave sociale. Në një krizë njerëzit duan informacion të drejtpërdrejtë dhe të qartë nga një burim i besuar, dhe gjatë Covid kemi mësuar se nuk ka diçka të tillë nga drejtuesit e universitetit tonë.

Së dyti, ekipet universitare me performancë të lartë vlerësohen për programet e planifikuara, proaktive, të komunikimit strategjik. Por në një botë Covid këto ekipe gjithashtu duhet të kenë gatishmëri dhe shpejtësi. Ata duhet të jenë gati të heqin dorë nga gjithçka dhe t’i përgjigjen asaj që kolegu im, David Estok nga Universiteti i Torontos, e quan “corveball curveball”: informacione të reja ose vendime që duhet të interpretohen dhe komunikohen në kanale të shumta sa më shpejt të jetë e mundur.

Presioni që kjo i ka bërë ekipeve të komunikimit nuk mund të nënvlerësohet; shpejtësia dhe kompleksiteti i mesazheve të kërkuara gjatë 18 muajve të fundit ka qenë i pamëshirshëm. Në Sydney ne kemi thjeshtuar proceset e miratimit dhe kemi përshpejtuar kohën tonë të kthimit – pa kompromentuar saktësinë dhe cilësinë – kështu që ne jemi aq fleksibël dhe të përgjegjshëm sa mund të jemi kur të vijë curveball tjetër.

Së treti, shumë ekipe komunikimi kanë pasur një vend në tryezë në vendimmarrjen e reagimit ndaj pandemisë në nivelet e larta në universitete. Roli i komunikimit në menaxhimin e reputacionit kuptohet më mirë dhe vlerësohet më shumë si rezultat.

Shpesh personeli i komunikimit do të bëjë pyetje në lidhje me një vendim ose ndryshim për të cilin ne presim që auditori ynë do të dojë një përgjigje – këtë e quaj adresim “problem realiteti” para se të trajtojmë problemin e komunikimit. Së bashku me këtë ka ardhur një kuptim më i madh i brendshëm për larminë e auditorëve me të cilët po komunikojmë. Si do të ndikojë ky ndryshim ose vendim në stafin tonë? Studentët tanë, në tokë dhe në det të hapur? Qeveria dhe partnerët tanë të industrisë? Komunitetet lokale që fqinjët me kampuset tona?

Përkundër kësaj, ose ndoshta për shkak të saj, në forumet e komiteteve të krizës, takimet e përditshme dhe email-et të panumërt, dhe numri i madh i telefonatave, ekipi im ka krijuar marrëdhënie të forta me kolegët në të gjithë institucionin dhe ka fituar një respekt të ri që do të përfitohet nga puna e përbashkët, përtej përgjigjes së pandemisë.

Së fundi, gjatë gjithë pandemisë, narrativa ka qenë superfuqia e universitetit. Ne kemi ndarë ekspertizën e akademikëve të Sidneit që po ndihmojnë botën t’i përgjigjet Covid-19-epidemiologët, virologët, biologët, sekuencuesit e ADN-së, ekspertët e shëndetit publik dhe biosigurisë, inxhinierët, planifikuesit urbanë, avokatët e shëndetit mendor.

Ne gjithashtu kemi ndarë histori të studentëve të shëndetit publik dhe mjekësisë që mbështesin sistemin shëndetësor dhe vaksinimin; studentët që mësojnë online nxënësit e shkollave të mesme për t’i ndihmuar ata gjatë provimeve të tyre përfundimtare; dhe studentët që lidhen përtej kufijve për t’i ofruar miqësi dhe mbështetje derisa të ndajmë përsëri me njëri -tjetrin një klasë, laborator ose një lëndinë me diell në kampus.

Këto histori janë një mjet i fuqishëm për ne për të demonstruar rolin dhe ndikimin e universiteteve tona dhe për të ndërtuar reputacionin tonë gjatë rrugës. Pandemia ka çuar në besim dhe besueshmëri më të madhe në shkencë, fakte dhe ekspertizë akademike, dhe universitetet duhet ta shtrijnë këtë monedhë të vlefshme përtej përgjigjes dhe rimëkëmbjes nga Covid.

Si sektor, ne kemi një mundësi për të zgjeruar kuptimin e publikut – dhe në thelb, qeverisë – për rëndësinë dhe vlerën e përpjekjeve tona kërkimore dhe ndikimin që universitetet kanë në jetën e përditshme. Ekipet e komunikimit kanë një rol të rëndësishëm për të luajtur në përforcimin e zërave të akademikëve tanë dhe në tregimin e historive të tyre.

*Johanna Loëe është drejtoreshë e marketingut dhe komunikimit në Universitetin e Sidneit.


KOMENTO (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

Back