Aktualitet

Shumë universitete planifikojnë të heqin dorë nga leksionet pas...

Shkruar nga Liberale
Shumë universitete planifikojnë të heqin dorë nga leksionet

Drejtuesit e sektorit vënë në dyshim qëndrueshmërinë edhe kur njerëzit përsëri mund të mblidhen në turma të mëdha.

Leksionet ballë për ballë nuk ka gjasa të kthehen më në numrin e madh të të universiteteve Australiane pasi Covid-19 të jetë mundur, duke ngritur pikëpyetje nëse pandemia do të ketë një ndikim vendimtar globalisht në debatin e gjatë për të ardhmen e mësimdhënies në grupe të mëdha .

Universiteti Certin i Perth propozon të heqë të gjitha leksionet deri në fund të këtij viti, duke filluar me ato që përfshijnë 100 ose më shumë persona. Ato do të zëvendësohen nga "CurtinTalks" - video të shkurtra prej 10 deri në 15 minuta, secila bazuar në një temë ose koncept të vetëm, me studentët që pritet të shikojnë dy ose tre në javë për secilën lëndë.

Universiteti pranë Murdoch ka ide të ngjashme, ku Kylie Readman, zëvendëskancelarja, i ka dhënë stafit mësimdhënës 18 muaj kohë për tu "larguar" nga leksionet. "Ne nuk do të kemi më leksione ballë për ballë në shkallë të gjerë," i tha ajo Times Higher Education.

Në vend të kësaj, informacioni i dhënë më parë përmes leksioneve do të kurohet, shtrydhet në "mini leksione" dhe do të integrohet me aktivitetet në internet. Ashtu si Curtin, Murdoch është ende duke këshilluar stafin për ndryshimet.

Universitetet në vende të tjera po mendojnë përgjatë vijave të ngjashme, pasi u detyruan të kalojnë në të mësuarit në internet nën kufizimet e distancës sociale. Shumë kanë zbuluar se seminaret në grupe të vogla kanë përkthyer më mirë  këtë model sesa leksionet.

Zëvendëskancelari i Universitetit të Leeds, Simone Buitendijk, i instaluar së fundmi, planifikon të zëvendësojë leksionet në formë të gjatë me "copa më të shkurtra" që studentët mund të shikojnë para klasës për t'u armatosur me njohuritë që u nevojiten dhe "të bëhen më krijues dhe të angazhuar me mësimet e tyre". Profesor Buitendijk i tha THE më parë se leksionet në formë të gjatë nuk ishin "pedagogjikisht të shëndosha" dhe jo të bazuara në prova, dhe se ndryshimi do të kishte ndodhur pavarësisht  Covid-19.

Nënkancelarja e Universitetit Monash Margaret Gardner tha se diskutime të tilla ishin "veçanërisht të përparuara" në universitetet Australiane, pjesërisht për shkak të shkallës së tyre. Ajo tha se kishte një "ndryshim të madh" midis klasave me 50 dhe njësive prej 1000 studentësh të zakonshëm në shumë institucione Australiane.

"Australia provoi se si ju përtërini në këto rrethana", tha ajo. "Nuk është se të gjitha leksionet do të zhduken, por nocioni se ato janë çelësi i arsimit është zhdukur - të gjithë ne e kuptojmë atë. Ato do të ndodhin më rrallë dhe do të konsiderohen më shumë për atë që po ofrojnë që ju të mos mund ta merrni ndryshe. "

Universiteti Victoria me qendër në Melburn thotë se nuk ka vend për leksione në modelin e tij të "mësimit bllok", i cili bazohet rreth grupeve të klasave të vogla. Trish McCluskey, bashkëpunëtori i tij i mësimit dhe mësimdhënies, tha se leksionet ishin "një artefakt i një epoke të kaluar", kur librat dhe burimet ishin të pakta dhe mënyra e vetme për të mësuar ishte të uleshim në këmbët e studiuesve.

"Leksionet ishin transmetimi i informacionit nga koka e pedagogut përmes penës së studentit dhe në letrën e provimit. Asnjëherë nuk e bëri atë në kokën e studentit. ”

Zonja McCluskey tha se disa ligjërues ishin tregimtarë të fortë, por formati ishte shumë i gjatë. Prezantimet prej 15 deri në 20 minuta, kohëzgjatja tipike e një TED Talk, ishin superiore sepse "kjo është sasia e kohës për të cilën dihet që studentët mund të përqendrohen".

Neil Morris, zëvendëskancelar i përkohshëm i Leeds për transformimin dixhital, tha se universitetet në të gjithë botën po rishikonin cilat pjesë të përgjigjes së tyre të koronavirusit të ruanin në mësimdhënien afatgjatë.

“Gjithmonë do të ketë një vend për performancën, ndjenjën e komunitetit dhe ndikimin e një leksioni të mirë për stimulimin, frymëzimin dhe përcjelljen e njohurive të reja, dhe këto do të kthehen. Sidoqoftë, unë mendoj se ato do të zvogëlohen në numër, pasi disa leksione do të zëvendësohen me më shumë përmbajtje të para-regjistruar në internet dhe përdorimin e kohës së klasës për zgjidhjen e problemeve dhe krijimtarinë në grupe të vogla ", tha profesori Morris.

"Parashikoj një të ardhme ku përqindja e ngjarjeve të klasës së gjerë" didaktike, në stilin e leksioneve "do të ulet në rreth 20 përqind të kohës së kontaktit për studentët në një modul të mësuar - nga mesatarja aktuale prej rreth 80 përqind - me ndryshim, duke u zëvendësuar nga më shumë grupe të vogla klasa interaktive të bazuara në tematika, të mbështetur nga teknologjia dixhitale dhe përmbajtja në internet. ”

Por Graham Virgo, prorektor i lartë  në Universitetin e Kembrixhit, tha se ndërsa disa disiplina mund të përdorin më shumë modelin e klasës së shfletuar, shumë studentë dhe akademikë menduan se pamjet e regjistruara "nuk mund të kopjojnë me cilësi të lartë personalisht leksion ”.

"Janë përgjigjet nga studentët në veçanti që kanë dëshiruar përvojën e banimit dhe që humbin pjesëmarrjen në leksione që do të thotë se është e rëndësishme që ne të shkelim me kujdes dhe të mos e hedhim foshnjën në ujin e banjës," tha ai. "Nekrologjia për leksionin personal do të ishte e parakohshme." /Gazeta Liberale

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH