Sociale

Ky është sekreti numër 1 për një gjumë më të mirë, provojeni dhe do të na uroni

Shkruar nga Liberale

Ky është sekreti numër 1 për një gjumë më

Harroni çorapet mjekësore, batanijet dhe pijet e nxehta – Nëse dëshironi një gjumë më të mirë, vishni këpucët tuaja sportive! 

Nuk flini mirë gjatë natës apo nuk mund të bini fare për të fjetur? A zgjoheni në mes të natës i shqetësuar ? Nëse po, atëherë me një kërkim të përciptë në internet me siguri keni hasur në këshilla të tilla si shmangia e alkoolit, fikja e pajisjeve elektronike të paktën një orë para gjumit ose pirja e një çaji kamomili. Hulumtimet më të reja, megjithatë, rekomandojnë kryerjen e një aktiviteti tjetër shumë më herët gjatë ditës, me synimin për të fjetur më mirë më vonë.

Sipas studiuesve nga Universiteti i Australisë Jugore, cilësia e gjumit të natës është e lidhur ngushtë me mënyrën se si është strukturuar dita e një personi dhe veçanërisht kur përfshin ushtrime fizike.

Në studimin e tyre, të botuar në Sleep Health , ata përfshinë dhe monitoruan rutinat e përditshme dhe zakonet e gjumit të 1,360 të rriturve dhe 1,168 fëmijëve, duke bërë rregullime në aktivitetet e pjesëmarrësve për të vëzhguar se si këto ndikuan në gjumin e tyre. Ata arritën në përfundimin se pjesëmarrësit me nivele më të larta të aktivitetit fizik të moderuar dhe të fuqishëm përjetuan më pak vështirësi për të fjetur, cilësi të përmirësuar të gjumit dhe më pak lodhje.

Studiuesja kryesore Dr Lisa Matricciani tha se gjetjet theksojnë rëndësinë e aktiviteteve të përditshme në cilësinë e gjumit. Ajo madje i inkurajon të gjithë të shkojnë një hap më tej sesa thjesht të ndryshojnë rutinën e tyre të gjumit nëse vërtet duan të përmirësojnë cilësinë e tyre.

“Edhe pse ne tani dimë shumë për gjumin dhe si të bëjmë një gjumë të mirë gjatë natës, shumë njerëz luftojnë për të pushuar mjaftueshëm. Kur ata mendojnë se si të përmirësojnë cilësinë e gjumit, ata zakonisht përqendrohen në rregullimet menjëherë para gjumit - për shembull, shmangia e ekraneve ose shumë ushqim dhe alkool. Hulumtimi ynë, megjithatë, fokusohet në të gjithë ditën dhe veçanërisht në aktivitetet e ndryshme”, thotë Dr. Matricciani.

Në vijim, ai shpjegon se “konstatuam se aktivitetet e përditshme lidhen me aspekte të ndryshme të gjumit tonë, që nga cilësia, efikasiteti dhe sasia e përgjithshme e gjumit”. Të shkosh në shtrat më herët, megjithatë, nuk është një taktikë që garantohet se do të të zërë në krahët e Morpheus-it: "Është interesante, edhe nëse i kushtojmë më shumë kohë të shkojmë në shtrat herët, kjo çon në gjumë më të shqetësuar," shpjegon ai.

Në përfundim, doktor Matricciani thekson se “të qenit më aktiv gjatë ditës mund të jetë një objektiv relativisht i arritshëm për shumicën prej nesh”. /Liberale.al/L.M

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH