Ekonomi

BERZH, 98.75 milionë euro për rehabilitimin dhe elektrifikimin e linjës hekurudhore Vorë-Hani i Hotit

Shkruar nga Liberale

BERZH, 98.75 milionë euro për rehabilitimin dhe elektrifikimin e

Banka Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH) po rrit mbështetjen e saj për lidhjet strategjike të transportit në Shqipëri, duke dhënë një kredi sovrane prej 98.75 milionë euro për qeverinë mbi rehabilitimin dhe elektrifikimin e linjës hekurudhore Vorë-Hani i Hotit. Përfituese e projektit është Hekurudha Shqiptare, kompania shtetërore hekurudhore.

Banka është duke udhëhequr në një projekt me vlerë 373 milion €, të bashkëfinancuar nga Banka Evropiane e Investimeve (EIB) dhe Bashkimi Evropian (BE) përmes Kornizës së Investimeve të Ballkanit Perëndimor (WBIF), i cili ofron 128.8 milion € në grante dhe teknike mbështetje asistence deri në 12.1 milion €.

Presidenti i BERZH-it Odile Renaud-Basso dhe Zëvendëskryeministrja e Shqipërisë dhe Ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë Belinda Balluku nënshkruan marrëveshjen e huasë në margjinat e Samitit të Investimeve në Ballkanin Perëndimor 2024 .

Kjo linjë hekurudhore është mbi 120 km e gjatë dhe lidh Vorën me Hanin e Hotit në kufi me Malin e Zi, duke nxitur lidhjen rajonale në Ballkanin Perëndimor dhe integrimin me tregjet e BE-së. Pjesë e shtrirjes së Rrjetit Trans-Europian të Transportit (TEN-T) në rajon, kjo linjë është e vetmja lidhje hekurudhore e Shqipërisë, me vendet fqinje.

Në mbështetje të një sektori jetik, por të nën-investuar në vend, ky projekt ndihmon zhvillimin social dhe ekonomik të Shqipërisë. Ai nxit tranzicionin e gjelbër duke promovuar një zhvendosje modale nga rruga në hekurudha të elektrizuar, një mënyrë transporti më efikase dhe miqësore me klimën.

Belinda Balluku, Zëvendëskryeministrja e Shqipërisë dhe Ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë, tha: “Linja hekurudhore Vore-Hani i Hotit shënon projektin e dytë të infrastrukturës hekurudhore në Shqipëri, pjesë e një strategjie kombëtare për të përmirësuar cilësinë dhe aksesin e shërbimeve hekurudhore përgjatë gjithë vitit, ndërkohë që nxit lidhjen dhe marrëdhëniet ekonomike me vendet fqinje – në këtë rast, me Malin e Zi, për t'u pasuar nga segmenti i parë hekurudhor i Korridorit VIII që lidh detin Adriatik me Detin e Zi. Këto investime do të nxisin rritjen ekonomike dhe zhvillimin social në Shqipëri, duke u përafruar me objektivin e promovimit të ekonomive të gjelbra, të qëndrueshme dhe të integruara në Ballkanin Perëndimor. Qeveria i mbetet mirënjohëse BERZH-it dhe BE-së për mbështetjen e vazhdueshme të zhvillimit të projekteve strategjike në Shqipëri.”

Ky projekt shënon investimin e dytë të Bankës në hekurudhë në Shqipëri pas një kredie prej 36.9 milionë eurosh, për seksionin Tiranë-Durrës, i cili aktualisht është në ndërtim e sipër. Investimi është bashkëfinancuar me një grant investimi prej 35.5 milionë eurosh të BE-së nëpërmjet WBIF dhe qeverisë së Shqipërisë.

Deri më sot, Banka ka investuar rreth 2 miliardë euro në Shqipëri nëpërmjet 149 projekteve.

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH