Aktualitet

Sa shpesh duhet të shkoj në palestër?

Shkruar nga Liberale
Sa shpesh duhet të shkoj në palestër?

Ndjehet si një pyetje pa përgjigje të vërtetë – sa shpesh duhet të shkoj në palestër? Ndoshta ju jeni përkushtuar ndaj idesë së humbjes së peshës, ose madje tashmë e keni nisur palestrën. Për të qëndruar në rrugën që keni zgjedhur, është një fillim i mirë të keni një pasqyrë të asaj që duhet të bëni.

Pra, nëse jeni duke pyetur veten se sa shpesh duhet të shkoni në palestër, ia vlen të zbërtheni qëllimet tuaja. Pastaj, koha që jeni duke u përkushtuar dhe ajo që po bëni kur jeni atje, do të përputhen.

Ekspertja e fitnesit, mirëqenies dhe ushqimit Penny Weston, na ka ndihmuar të zbërthejmë konfuzionin rreth pyetjes ‘sa shpesh duhet Të shkoj në palestër?

Penny thotë: “Unë në përgjithësi i këshilloj njerëzit që të stërviten në palestër tre deri në pesë herë në javë, për rreth 45 minuta deri në një orë. Nëse vërtet dëshironi të shihni rezultate dhe të përparoni me kalimin e kohës, duhet të stërviteni të paktën katër deri në pesë ditë në javë, por do të duhet kohë për ta arritur këtë.”

Është e rëndësishme të theksohet se nëse jeni fillestar, duhet të siguroheni që të mos e teproni. Fillimi me rreth dy ditë në javë dhe rritja ngadalë e numrit të seancave javore, do t’ju ndihmojë të përshtateni mendërisht dhe fizikisht.

Një ekuilibër i mirë është gjithmonë çelësi. Studimet kanë treguar se një kombinim i stërvitjes kardio dhe peshave mund t’ju ndihmojë të jetoni më të shëndetshëm dhe më gjatë.

Ndarja e sasisë së kohës që kaloni në palestër në qëllime do t’ju ndihmojë të vendosni se sa kohë ju duhet të angazhoheni.

Për të rritur aftësinë tuaj të përgjithshme, duhet të shkoni në palestër katër deri në pesë herë në javë. Kjo lejon një rutinë të ekuilibruar stërvitjeje dhe i lejon trupit tuaj kohë të rikuperohet midis stërvitjeve.

PËR HUMBJE PESHE

Për të humbur peshë, do t’ju duhet të bëni rreth 60 minuta aktivitet mjaft intensiv në ditë dhe të mbani nën kontroll kaloritë tuaja. Kjo, natyrisht, do të ndryshojë në varësi të dietës, peshës dhe moshës suaj. Ju mund t’i kushtoni dy ditë stërvitjes me rezistencë, duke i lejuar muskujt të tonifikohen.

PËR NDËRTIMIN E MUSKUJVE

Për ndërtimin e muskujve, ju dëshironi të përqendroheni në dy grupe muskujsh për çdo seancë dhe të mos punoni në të njëjtët muskuj dy ditë rresht pasi dëshironi t’u jepni atyre kohë për t’u rikuperuar.

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH