Showbiz

Pse të famshmit, politikanë dhe biznesmenë investojnë në mediat sociale

Shkruar nga Liberale
Pse të famshmit, politikanë dhe biznesmenë investojnë

Burimet e një tendence investimi që po bëhet pothuajse e zakonshme, nuk janë gjithmonë të njëjta. Por në rastin e investimeve në mediat sociale, nga të famshmit milionerë apo miliarderë, motivimet janë pothuajse gjithmonë të njëjta: Paraja dhe liria absolute e fjalës. Ose, për disa arsye, duke mbrojtur pasuritë e tyre, duke krijuar ekosistemin e tyre (të ekstremit të djathtë?)…

Në rastin e fundit të njohur, atë të superyllit të repit Kanye West (i cili tani quhet Ye), arsyeja e pranimit për të blerë (për një shumë të pazbuluar) rrjetin social Parler ishte ndalimi i tij nga Twitter për komentet e tij antisemitike.

Twitter është pika e përbashkët e Ye me ish-presidentin amerikan, Donald Trump, i cili investoi disa milionë dollarë për të hapur rrjetin e tij social, por edhe me njeriun më të pasur në botë, Elon Musk, i cili vendosi të blinte vetë Twitterin për ta çliruar.

Gjëja "e papërshtatshme" për Ye është se ish-gruaja e tij dhe familja e saj fituan më shumë pasuri se ai dhe më shumë ndikim se Trump, jo duke blerë, por duke manipuluar mediat sociale në një mënyrë shumë të aftë. Pra, Kim Kardashian dhe motrat e saj, po paguhen me miliona dollarë për çdo postim që bëjnë, thuajse... të adhuruara nga miliona ndjekësit e tyre. Duke qenë se ai vetë nuk arriti të “prekte” asnjëherë numrat e Kardashianëve, mendoi se mund ta bënte, duke shprehur shumë hapur bindjet e tij politike mjaft ekstreme.

Kjo blerje vjen në një kohë kur tregu i mediave sociale po përjeton rritje, mbushje dhe kontroll në rritje nga njerëz të fuqishëm me ndjeshmëri politike dhe biznesi.

Më tipik është shembulli i miliarderit të Tesla dhe SpaceX, Elon Musk, i cili shkoi aq larg sa kishte... auditorë (një ekip i posaçëm i Komisionit Amerikan të Letrave me Vlerë, SEC) në llogarinë e tij në Twitter, kur njoftoi përmes tij planet për të hequr Teslën nga biznesi Wall Street dhe se tashmë ka gjetur një investitor. Musk i tërbuar priti vite të tëra për t'i "rikthyer hakun", duke blerë për 44 miliardë dollarë, të gjithë rrjetin social, në mënyrë që të kishte lirinë e plotë të fjalës në të.

Diçka të ngjashme ka menduar edhe ish-presidenti i SHBA-së, Donald Trump, i cili pa të “bllokuar” llogarinë e tij në Twitter për shkelje të rregullave, para se të largohej nga detyra. Duke kuptuar se edhe si një... sundimtar planeti nuk ka fuqi të imponojë fjalën e tij në rrjetin social dhe se ndoshta e kundërta po ndodh, ai vendosi të krijojë rrjetin e tij, të quajtur Truth Social. Dhe, pasi kjo nuk fitoi popullaritetin që Trump kishte shpresuar, një nga drejtuesit e tij më të lartë, Jason Miller, vendosi ta linte atë dhe të hapte rrjetin e tij social konkurrues, Gettr.

Krejt ndryshe ishin pranvera e këngëtarit dhe aktorit, e në çdo rast superyllit, Justin Timberlake për investimin e tij në rrjetin social MySpace. Ndonëse nuk u zbulua asnjëherë shuma reale, përveçse ai ishte “ndërmjetësi” në një marrëveshje prej 35 milionë dollarësh për të shpëtuar rrjetin social, ishte e sigurt që qëllimet e tij ishin thjesht biznesi për përfshirjen e tij në projekt.

Timberlake ishte aktori që kishte mishëruar investitorin e Facebook, Sean Parker, në blockbusterin hollivudian "The Social Network", i cili e magjepsi dhe e "bindi" të përfshihej në rrjetet sociale, duke shpresuar se mund të bëhet Mark Zuckerberg i ri. Në mbështetje të tij në përpjekjen e tij ishte kompania reklamuese Specific Media, e cila i dha atij hartimin e strategjisë së biznesit. Projekti ishte "ringjallja" e MySpace, e cila u rrëzua nga froni dhe u zbeh në errësirë ​​pasi ra nga pozicioni i saj si rrjeti social dominues në vitin 2008, duke humbur miliarda dollarë që atëherë.

Nga ajo marrëveshje, fituesi i vetëm, në fund të fundit, ishte ai që mblodhi 35 milionët për një rrjet social që, siç doli, ishte “i vdekur”: manjati mediatik Rupert Murdoch dhe gjigandi i NewsCorp. Murdoch e kuptoi shpejt se ishte në interesin e tij më të mirë të qëndronte në median tradicionale, e cila vazhdon t'i sjellë miliarda dhe fuqi. Sepse, siç duket, e kuptoi shpejt se rrjetet sociale janë një “punë” krejt tjetër dhe se, sado që të gjithë duan të dominojnë këtë treg të madh, tregu vetë nuk është për të gjithë.../Liberale.al

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH