Globi

Plani i BE-së: Pas vitit 2035 nuk do të shiten makina të reja me lëndë djegëse

Shkruar nga Liberale
Plani i BE-së: Pas vitit 2035 nuk do të shiten makina të reja me

Ligjvënësit në komitetin e mjedisit të Parlamentit Evropian mbështetën një plan të BE-së për të ndaluar shitjet e makinave të reja me benzinë ​​dhe naftë pas vitit 2035, ndërsa votuan kundër propozimeve për objektiva më të ashpra për të ulur emetimet e CO2 brenda kësaj dekade.

Komiteti mbështeti propozimin për një ulje 100% të emetimeve të CO2 (dioksidit të karbonit) deri në vitin 2035, gjë që do ta bënte të pamundur shitjen e automjeteve të reja me karburant në bllokun 27-vendesh.

Komisioni Evropian propozoi objektivat si pjesë e një pakete më të madhe të politikave të ndryshimeve klimatike korrikun e kaluar, me kushtin që makinat e reja qëndrojnë në rrugë për 10 deri në 15 vjet,  që do të thotë se viti 2035 është data e fundit që shitjet e makinave ndotëse mund të ndalojnë.

Komiteti nuk mbështeti një propozim nga disa ligjvënës për të rritur ambicien e propozimit të Komisionit për një ulje prej 55% të emetimeve të CO2 nga makinat deri në vitin 2030 kundrejt niveleve të vitit 2021. Ata as nuk mbështetën propozimet e ligjvënësve të tjerë për të ulur objektivin e 2035-ës.

"Me standardet e CO2, ne krijojmë qartësi për industrinë e makinave dhe stimulojmë inovacionin dhe investimet për prodhuesit e makinave," tha Jan Huitema, ligjvënësi kryesor për politikën mjedisore, duke shtuar se ajo duhet ta bëjë më të lirë drejtimin e automjeteve elektrike.

I gjithë Parlamenti Evropian do të votojë për propozimet e CO2 të makinave në muajt e ardhshëm, pas së cilës ligjvënësit dhe vendet e BE-së duhet të negociojnë rregullat përfundimtare.

Firmat duke përfshirë Volkswagen kanë njoftuar tashmë planet për të ndaluar shitjen e makinave me motor me djegie në Evropë deri në vitin 2035, por disa grupe të industrisë kanë paralajmëruar kundër ndalimit të një teknologjie specifike dhe thanë se objektivat më ambicioze mund të përmbushen vetëm nëse politikëbërësit mbështesin një shtrirje masive të infrastrukturës së karikimit.

BE po negocion gjithashtu propozime për t'u kërkuar vendeve që të instalojnë pika publike tarifimi, në intervale të rregullta përgjatë rrugëve kryesore.

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH