Krye

Ndërtimi i ekosistemeve sipërmarrëse mund të ndihmojë universitetet

               Publikuar në : 09:50 - 20/01/21 liberale

Sam Robertson

Victoria University, Australi

Sigurimi i mundësive për sipërmarrjen dhe të mësuarit nga kultura fillestare nuk është më një mundësi shtesë interesante për universitetet – është një domosdoshmëri, thotë Sam Robertson

Nëse kriza aktuale na ka mësuar ndonjë gjë, është se universitetet duhet të jenë të gatshëm të përballen me vështirësitë e papritura. Për mua, kjo do të thotë që ofrimi i arsimit sipërmarrës dhe mundësive në universitet nuk duhet të jetë më “i mirë për të pasur” – është një komponent thelbësor për studentët, fakultetin dhe universitetet që të lulëzojnë.

Të kesh një ekosistem të fortë sipërmarrës në vend është si të marrësh një politikë sigurimi që mund të ndihmojë në përballimin e paqëndrueshmërisë në treg, së bashku me ndërprerjet e tjera sfiduese që mund të ndikojnë në jetën e universitetit. Qëllimi i tij është të rrjetëzohet, rikuperohet dhe përshtatet më shpejt. Me kalimin e kohës, kjo i lejon universitetit të modernizohet dhe të bëhet më i shkathët, pasi karakteristikat e sipërmarrjes dhe inovacionit futen në kulturë dhe në kurrikul.

Në mënyrë të pashmangshme, pengesat duhet të identifikohen dhe kapërcehen kur futemi në fushën e inovacionit të arsimit të lartë. Këtu janë disa pengesa të zakonshme:

Faktori i frikës

Kur bëhet fjalë për sipërmarrjen, ekziston një faktor serioz i frikës për shumicën e njerëzve, dhe nganjëherë kjo përfshin një frikë midis fakulteteve të cilëve u kërkohet ta mësojnë atë. Ofrimi i workshopeve, webinareve dhe mundësive të tjera për sipërmarrësit dhe kolegët e tyre për t’u lidhur, është një vend i mirë për të filluar.

Akademikët kanë nevojë për më shumë kohë, fleksibilitet dhe stimuj për t’u përfshirë

Një mënyrë për të stimuluar këtë është përfshirja e një lloji modeli sipërmarrës për të tërhequr mendimtarë novatorë dhe profesionistë të aftë biznesi në universitetin tuaj – me mundësinë për të marrë pjesë me kohë të pjesshme.

Paratë e shpenzuara për rekrutimin e studentëve

Sasia e kohës, parave dhe burimeve që universitetet investojnë në taktikat e marketingut dhe regjistrimit është rritur në mënyrë eksponenciale, duke arritur në miliarda. Vizioni më strategjik, afatgjatë do të ishte rialokimi dhe investimi në programe që janë në përputhje me të ardhmen e punës – më shumë studentë dhe partneritete të punëdhënësve do të tërhiqeshin nëse ata do ta dinin që programet ishin më mirë në përputhje me vendet e kërkuara.

Për sa i përket formulave të ekosistemit që funksionojnë, një shembull i dukshëm është skena mbresëlënëse e fillimit të Universitetit të Stanfordit dhe Silicon Valley. Suksesi i tyre u atribuohet gjashtë kushteve: një kulture e sipërmarrjes së rrezikut; njehsimi studentor; kultura e kthimit të investimit; kapital i bollshëm; bashkëpunimi me industrinë; dhe mbështetjen e qeverisë.

Kjo tingëllon si një urdhër i gjatë, por është e rëndësishme të mbani në mend se inovacioni dhe ndryshimi ndodhin gradualisht me kalimin e kohës. Për më tepër, sipërmarrja është një term i gjerë që mund të paraqitet në mënyra të ndryshme. Nuk ka asgjë të gabuar në marrjen e hapave të foshnjës – ka të bëjë më shumë me të pasurit kurajë për të filluar. Atëherë, nga të filloj?

Komercializimi i kërkimeve universitare

Universitetet historikisht nuk kanë qenë të shkëlqyeshëm në përkthimin e pronës së tyre intelektuale (IP) në diçka që vlerësohet drejtpërdrejt dhe me shpejtësi nga industria. Kur ekziston një mundësi komercializimi, ata gjithashtu shpesh tentojnë të nënvlerësojnë IP-në e tyre. Ka, sigurisht, debate të lashta filozofike nëse kjo bie ndesh me qëllimin kryesor të asaj që bën një universitet, por realiteti ekonomik është që kërkimi komercial të përfitojë nga studiuesi dhe universiteti. Mbrojtja e IP përmes patentimit, licencimit dhe / ose krijimit të ndërmarrjeve spin-off tregon industrinë dhe botën e jashtme se ku mund të gjeni hulumtimin më të lartë, ndërsa nxit një kulturë të sipërmarrjes midis studentëve dhe kolegëve akademikë të frymëzuar për të ndjekur shembullin e Stanford University.

Zhvilloni një ekosistem sipërmarrës rreth pikave të forta të universitetit. Në Universitetin Victoria në Melburn, ku unë punoj, ne kemi Track, një iniciativë për inovacione sportive dhe këshillime që ndihmon organizatat të kuptojnë shkencën që qëndron pas performancës njerëzore. Ne këshillojmë organizatat sportive kombëtare dhe ndërkombëtare si FIFA, League Football Australian dhe Tennis Australia se si të stërvitin atletë për të maksimizuar performancën duke minimizuar rrezikun e dëmtimit.

Bashkëpunimi i industrisë është bërë kritik për shkallëzimin e programeve konkurruese

Këtë verë, kolegët e mi dhe unë u bëmë mentorë të Techstars për 10 nga fillimet më premtuese të SportsTech nga e gjithë bota. Ndërsa Covid-19 ndikoi në planet fillestare, përshpejtuesi virtual Techstars SportsTech Melbourne ishte një sukses. Fillestarët kishin qasje në mentorët e universitetit, plus një nga objektet kryesore kërkimore në botë dhe lidhjet e Universitetit Victoria me ekspertët e industrisë globale.

Ritmi me të cilin kolegjet dhe universitetet duhet të rishpikin vetveten ka shpejtuar në mënyrë të padiskutueshme, por kjo nuk duhet të nxisë panik – përkundrazi, një rivlerësim i mundësive dhe burimeve të pashfrytëzuara.

A janë njerëzit që po punësoni dhe po bashkëpunoni duke kërkuar mënyra për të përtërirë? Nëse po, a do të dëgjohen zërat e tyre? A do të besojnë ata se kanë leje të ndërmarrin rreziqe dhe të eksperimentojnë me mënyra të ndryshme? A kanë ata hapësirë ​​(dhe buxhet) për të ideuar dhe hartuar? A keni mbështetje të mjaftueshme nga komuniteti lokal dhe zyrtarët qeveritarë? A ka mënyra më kreative, me kosto efektive për t’i përfshirë ata?

Arsimi i lartë duhet të ri-imagjinojë vetveten në mënyrë të vazhdueshme dhe ka mësime që duhen marrë nga bota fillestare: kur duhet të merret parasysh; mësoni se si të rriteni duke pasur përshtatshmëri dhe shkathtësi në mendje; mësoni kur është koha për të kërkuar ndihmë nga jashtë; dhe të kuptoni se sa e rëndësishme është të zgjidhni partnerët dhe punonjësit e duhur.

Universitetet duhet të bëhen inkubatorët dinamikë dhe fletët e nisjes për të cilat bota ka nevojë. Kjo do të ndihmojë qeveritë dhe publikun t’i shohin ata si të denjë për investime të vazhdueshme, por, për të arritur atje, modeli izolues duhet të hidhet plotësisht. Ne duhet të bëjmë atë që mundemi për të hartuar dhe ridizenjuar programe që janë të përgatitura për inovatorët e ardhshëm dhe zgjidhësit e problemeve.

Sam Robertson është profesor i analitikës sportive në Universitetin Victoria në Melburn, Australi. /Gazeta Liberale


KOMENTO (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

Back