Selena Gomez mbetet modeste pavarësisht se ka një vlerë neto prej 1.3 miliardë dollarësh falë markës së saj të kozmetikës Rare Beauty dhe bashkëpunimeve të saj në industrinë e muzikës dhe filmit.
Ylli i “Only Murders in the Building” nuk pranoi të diskutonte suksesin e saj të fundit financiar ndërsa fliste për “Entertainment Tonight” në tapetin e kuq të Festivalit të Filmit të Nju Jorkut të hënën (30 shtator).
“Personalisht, mendoj se është shije e keqe të flasësh për para. Por unë me të vërtetë i jap të gjithë meritat njerëzve që blejnë produktet. Janë ata që e bënë realitet këtë ëndërr timen”, shtoi biznesmenja 32-vjeçare. Pra, është me të vërtetë një nder i madh dhe jam shumë e lumtur”.
Muajin e kaluar, Bloomberg raportoi se pasuria neto e aktores ishte rritur në 1.3 miliardë dollarë, me “shumicën dërrmuese” të parave të saj që vinte nga kompania e saj e produkteve të bukurisë.
Gomez lançoi Rare Beauty në 2019 dhe Fondin e Ndikimit të Rare Beauty një vit më vonë. Kompania e bukurisë është ndërtuar rreth shëndetit mendor dhe përpiqet të trajtojë stigmën që rrethon këtë çështje dhe t’u sigurojë njerëzve burimet që u nevojiten.