Aktualitet

Edukimi për artet liberale të ofrojë më shumë mundësinë e punësimit

Shkruar nga Liberale
Edukimi për artet liberale të ofrojë më shumë

Revolucioni i Katërt Industrial dhe Covid-19 kanë varrosur idenë se të mësuarit për hir të të mësuarit është e mjaftueshme, thotë Nancy Gleason

Nancy W. Gleason

Në 1753, kur pedagogu William Smith krijoi kolegjin e parë të arteve liberale në botën moderne, ai parashikoi një vend ku studentët do të shpreheshin duke "shkruar, folur, duke vepruar dhe duke jetuar mirë", dhe ku vetë njohuria ushqente "biznesin e jetës" . Ideali i Smith, i cili frymëzoi themelimin e Kolegjit të Uashingtonit në 1782, nuk ishte ndryshe nga ai i filozofit të lashtë grek Sokrati, i cili argumentoi se një "jetë e pashqyrtuar nuk ia vlen të jetosh".

Për shumë arsimtarë të arteve liberale sot, këto parime themelore mbeten të shenjta. Programet mësimore janë ende të përqendruara në konceptet greke, konfuciane dhe aviceniane të "mirëkuptimit universal". Përmes studimit multidisiplinar të shkencave shoqërore, shkencave natyrore, shkencave humane dhe arteve, studentët mësohen të përqafojnë njohuritë për hir të njohurive. Trajnimi për punë dhe zhvillimi i aftësive shtyhen deri më vonë.

Shumë profesorë të arteve liberale përplasen në mënyrë aktive në idenë e lidhjes së arsimit me tregun e punës nga frika se ai disi do të cenojë lirinë akademike dhe se industria do të diktojë në programin mësimor. Për fat të keq, kjo qasje është e vjetruar dhe u sjell dëm studentëve që ne u mësojmë.

Ne po jetojmë në atë që është quajtur Revolucioni i Katërt Industrial. Një kombinim i teknologjive po ndryshon mënyrën e jetesës dhe bashkëveprimit, dhe puna po automatizohet gjithnjë e më shumë. Një tipar kryesor i kësaj epoke është nevoja e vazhdueshme për ngritje në punë dhe rimbushje, pasi rolet që kërkonin më parë njerëzit merren nga kompjuterët ose robotët. Në këtë kontekst, mënyra se si studentët mësojnë sot do të informojë se - ose edhe nëse - ata mësojnë nesër.

Me rritjen e kostos së shkollimit - dhe me pandeminë që automatizon vetëm përshpejtimin pasi puna njerëzore është mbyllur në shtëpi - pedagogët e arteve liberale atë që mund të bëjnë, është të sigurojnë që ata po përgatisin studentët për llojet e aftësive njohëse që do të kërkohen.

Për të ndryshuar kurs, arsimtarët e arteve liberale - në radhët e të cilëve jam krenar që i përkas - duhet të lëvizin me shpejtësi për të ruajtur rëndësinë e diplomave tona dhe meritat e sistemeve tona. Katër objektiva duhet të përcaktohen me përparësi.

Së pari, institucionet e arteve liberale duhet të rreshtojnë programet mësimore dhe misionet e tyre për të adresuar papunësinë e të rinjve dhe marrjen e vendeve të punës. Kjo shkon paralelisht me përpjekjet tona për të zgjeruar sfondet socio-ekonomike të studentëve që pranojmë; shumica e studentëve do të duhet të shërbejnë borxhet dhe të fitojnë jetesën menjëherë pas diplomimit.

Në Emiratet e Bashkuara Arabe, ku unë punoj, universitetet kanë detyrimin të sigurojnë që ata të kontribuojnë në zhvillimin e ardhshëm ekonomik të qyteteve të tyre pritëse. Universiteti i Nju Jorkut Abu Dhabi është ndër udhëheqësit e rajonit në vendosje, me 95 përqind të të diplomuarve që punojnë ose ndjekin shkollën pasuniversitare një vit pas diplomimit. Kolegjet e arteve liberale duhet të vendosin burime dhe staf për të ndihmuar në vendosjen e vendeve të punës pas diplomimit një realitet.

Së dyti, anëtarët e fakultetit duhet të inkurajohen të përfshijnë biseda rreth aftësive të punësimit në klasat e tyre. Sipas Forumit Ekonomik Botëror, një nga aftësitë kryesore që CEO-të kërkojnë në rekrutët e rinj është një aftësi e provuar për t'u përshtatur dhe për të mësuar me mbikëqyrje minimale. Modeli i arteve liberale i thekson këto aftësi. Ajo që nuk streson është të flasësh për to. Për të siguruar që një diplomë e arteve liberale ka vlerë, studentët kanë nevojë për një kuptim më të plotë të aftësive që po marrin, dhe sesi këto aftësi lidhen me tregun e punës sot dhe nesër. Një shembull i shkëlqyeshëm se ku po bëhet tashmë është Kolegji Oberlin në Ohajo, nën udhëheqjen e Carmen Twillie Ambar.

Së treti, studentët e diplomuar kanë nevojë për më shumë ekspozim ndaj gatishmërisë për punë. Kjo nuk duhet të jetë ekskluzivisht përmes praktikave, por të ngulitura në klasë. Mund të bëhet duke inkurajuar studentët të marrin pjesë në mundësitë akademike të integruara në punë dhe duke siguruar që planifikimi i karrierës dhe vendosjet e vendeve të punës janë të përfshira në procesin akademik.

Për më tepër, industria dhe trajnimi i biznesit mund të jenë prioritare, si dhe angazhimi më i qëllimshëm i të diplomuarve dhe këshillimi i karrierës. Një mënyrë për të arritur këto qëllime është përfshirja më e mirë e zhvillimit të karrierës në përvojën akademike - siç është kërkimi i studentëve për të marrë kurse për shkrimin e rezymesë dhe intervista për punë, për shembull. Por në shumë shkolla ku ekziston ky programim, ai ofrohet vetëm mbi bazën e zgjedhjes.

Së fundmi, institucionet e arteve liberale duhet të fuqizojnë më tej ekspertët e brendshëm të pedagogjisë për të ndihmuar në mbylljen e ndarjes së të mësuarit-punësimit. Këtu hyjnë qendrat për mësimdhënie dhe mësimnxënie (CTL). Ndërsa qendra të inovacionit pedagogjik, CTL-të janë të pajisura me staf për të ndihmuar fakultetin në hartimin e kurseve dhe metodave të mësimdhënies që inkurajojnë të menduarit kritik, zgjidhjen e problemeve dhe metacognition. Për më tepër, CTL frymëzojnë "të mësuarit aktiv" duke promovuar studime gjithëpërfshirëse të bazuara në projekte dhe përvojë, punë ekipore dhe kërkime të vetë-rregulluara. Ndërsa këto aftësi janë të gjitha thelbësore për suksesin në ekonominë e ardhshme, pedagogët e arteve liberale jo gjithmonë e bëjnë këtë lidhje të qartë.

Këto tensione nuk janë të reja. Debatet rreth asaj se çfarë është një "arsimim liberal" dhe çfarë duhet të përfshijë ai janë po aq të vjetra sa vetë modeli akademik. Sidoqoftë, ajo që është ndryshe është se po përballen të diplomuarit me realitetin e zymtë.

Edukimi për hir të arsimit është një ndjekje e virtytshme dhe ka vlerë të jetosh një jetë të ekzaminuar. Por ata që paralajmërojnë kundër lidhjes së arsimit me aftësinë e punës janë duke u mbështetur në një ide të vjetëruar që Revolucioni i Katërt Industrial e prishi dhe Covid-19 e ka varrosur përgjithmonë. Shkathtësia profesionale për të cilën maturantët kanë nevojë është të dinë të mësojnë. Dhe, sa më të qartë arsimtarët e arteve liberale ta artikulojnë këtë fakt për veten dhe studentët e tyre, aq më e vlefshme do të bëhet një diplomë e arteve liberale./Gazeta Liberale

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH