Taksistët dhe shumë qytetarë janë kritikë dhe kanë promovuar një aksion
Nju Jorku bëhet qyteti i parë amerikan që vendos një taksë trafiku për të udhëtuar në zonën më të mbingarkuar, në zonën e jugut, në “Central Park” që përfshin “Empire State Building”, “Times Square” dhe rrethin financiar rreth “Wall Street”.
Në Manhattan, shoferët do të paguajnë deri në 9 dollarë në ditë gjatë orëve të pikut (2.25 në periudha të tjera), ndërsa tarifat për automjetet e tjera ndryshojnë. Për kamionët e vegjël dhe autobusët që nuk udhëtojnë udhëtarët, tarifa do të jetë 14,40 dollarë gjatë orëve të pikut, për kamionët më të mëdhenj dhe autobusët turistikë 21,60 dollarë.
Dhe pas vendimit, ka shpërthyer protesta.
Guvernatorja e Dem Kathy Hochul e gjen veten kundër jo vetëm Presidentit të zgjedhur Donald Trump, i cili tashmë ka premtuar të revokojë taksën pas inaugurimit të tij të afërt, dhe republikanëve, të cilët duan të ndërmarrin veprime në Kongres. Në fakt, kolegu dhe bashkë-partiaku i tij nga fqinji Nju Xhersi, Phil Murphy, i cili kundërshtoi masën, dhe sindikata e fuqishme e mësuesve, e cila iu drejtua gjykatës, gjithashtu shkuan në baza luftarake. Taksistët dhe shumë qytetarë ishin gjithashtu kritikë dhe kanë promovuar një aksion.
Hochul e kishte ngrirë masën në qershor, më pas e përshpejtoi përpara inaugurimit të Trump, duke përfituar nga drita jeshile e marrë në nivel federal. Taksa u justifikua me nevojën për të dekongjesuar zemrën e Manhatan-it, për të përmirësuar cilësinë e ajrit në Big Apple dhe për të mbledhur miliarda për rrjetin e dëmtuar të transportit publik urban.
Mbetet për t'u parë nëse qytetarët do ta kuptojnë manovrën dhe do të jenë të gatshëm të derdhin më shumë para në një qytet gjithnjë e më të shtrenjtë dhe ndalues. Vitin e kaluar, për të dytin vit radhazi, qyteti i Nju Jorkut u cilësua zona urbane më e mbipopulluar në botë, sipas Inrix, një kompani analitike e të dhënave të trafikut.
/Liberale.al/