Globi

10% rritja vjetore/ Trafiku ajror europian, vendet dhe kompanitë me më shumë fluturime (në rritje edhe Shqipëria)

Shkruar nga Liberale
10% rritja vjetore/ Trafiku ajror europian, vendet dhe kompanitë me më

 

Aviacioni evropian pa një rritje prej 10% të fluturimeve në vitin 2023, duke u kthyer në 92% të kapacitetit para pandemisë. Ryanair operon në shumicën e fluturimeve, e ndjekur nga afër nga Lufthansa Group dhe International Airlines Group. Kapaciteti në të gjithë Evropën po rritet pas pandemisë, me rritje të trafikut drejt shteteve specifike si Gjeorgjia, Shqipëria dhe Turqia.

Shifrat përfundimtarë të Eurocontrol për 2023 japin një panoramë të qartë për aviacionin evropian. Për vitin që përfundon në dhjetor 2023, u regjistruan 10.2 milionë fluturime, me 34.367 fluturime të jashtëzakonshme në vetëm një ditë. Pati një rritje prej 10% në fluturimet e kryera krahasuar me vitin 2022.

Shteti më i ngarkuar evropian, Mbretëria e Bashkuar kryesoi paketën me 5,290 fluturime ditore, Spanja me 4,616, Gjermania me 4,532, Franca me 3,999 dhe Italia me 3,500 shërbime ditore—të gjitha në rritje në kapacitet krahasuar me vitin e kaluar.

Sa i përket liderëve në aviacionin evropian, nuk është çudi se kush del në krye me numrin më të madh të fluturimeve të kryera. Transportuesi me famë botërore, me kosto të ulët, Ryanair përdori 11% më shumë fluturime në 2023 sesa në 2022, me 2,813 ngritje dhe ulje (me filialet e tij Malta Air, Buzz, Lauda Europe dhe Ryanair UK). Kjo u ndoq nga afër nga Lufthansa Group (i cili përfshin Lufthansa, Swiss, Austrian dhe Brussels Airlines).

International Airlines Group , i cili përfshin Aer Lingus, British Airways, Iberia, Iberia Express, LEVEL dhe Vueling, regjistroi 2,167 fluturime pasagjerësh, duke shënuar një rritje prej 15% në vitin 2022 dhe rritjen më të lartë të shërbimeve në pesëshen e parë.

Grupi Air France-KLM (Air France, Air France Hop, Transavia France, KLM, KLM Cityhopper dhe Transavia) ishte i radhës, duke regjistruar 1,787 fluturime, i ndjekur nga grupi easyJet (easyJet UK, easyJet Europe, easyJet Switzerland), me 1,477 shërbime në të gjithë Evropa në 2022.

Ajo që tregojnë këto shifra është se kapaciteti në të gjithë Evropën po rritet pas pandemisë. Megjithatë, kontinenti është ende duke u rikuperuar dhe vëllimet do të forcohen gjatë verës. Në disa shtete, ka rritje të mëdha të fluturimeve në mbërritje dhe nisje, si për shembull në Gjeorgji, Armeni dhe Azerbajxhan.

Këto ishin për shkak të rritjes së trafikut nga Rusia, duke pasur parasysh sanksionet e Bashkimit Evropian kundër shtetit Sovjetik. Shqipëria ka parë një rritje prej 30% në trafik për shkak të kompanive të shumta me kosto të ulët, të tilla si futja e shërbimeve shqiptare nga Ryanair dhe rritja e kapacitetit nga Wizzair i Hungarisë .

Nga janari deri në nëntor, rreth 1.19 miliardë pasagjerë kaluan nëpër 40 aeroportet më të ngarkuara të Evropës, duke treguar një rritje prej 21% krahasuar me vitin 2022, me shumë fluturime që funksionojnë me faktorë të lartë të ngarkesës, të ndihmuar nga prezantimi i avionëve të rinj, modernë (NEO). Jetfuel ka ndikuar edhe në numrin e shërbimeve dhe në koston e biletës. Çmimi i vitit 2023 ishte mesatarisht 20% më pak se 2022.

Kontinenti që përfshin Turqinë raportoi rritjen më të lartë të trafikut shtetëror, duke treguar një rritje prej 16% të kërkesës. Kjo nuk ishte një surprizë e madhe, duke pasur parasysh numrin në rritje të shërbimeve nga Aeroporti i ri IGA i Stambollit dhe kërkesën për fluturime drejt dhe nga Rusia për të hyrë në Evropën kontinentale. Turqia (8%) dhe Greqia (9%) kanë tejkaluar shifrat para pandemisë, me këto dy shtete që korrin përfitimet e bumit të udhëtimeve pas pandemisë.

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH