Aktualitet

Ajo që studentët thonë se duan nuk është gjithmonë ajo që ata duan në të vërtetë

Shkruar nga Liberale
Ajo që studentët thonë se duan nuk është gjithmonë

Harriet Dunbar-Morris

Një sondazh i ri i madh nënvizon vlerën që studentët nxorrën nga mësimi i kundërt gjatë pandemisë, thotë Harriet Dunbar-Morris

Titujt në Mbretërinë e Bashkuar dhe gjetkë sugjerojnë se gjatë pandemisë studentët donin t'u riktheheshin leksioneve, seminareve dhe laboratorëve ballë për ballë para pandemisë sa më shpejt të ishte e mundur.  Kjo tani ka ndodhur.  Por edhe nëse është ajo që studentët mendonin se dëshironin, a është gjithmonë ballë për ballë metoda më efektive e mësimdhënies dhe të nxënit?  Dhe a nuk është kjo, në fund të fundit, çështja më e rëndësishme?

Sondazhi ynë i perceptimeve të ndryshme të cilësisë së mësimit, i përfunduar nga 835 studentë të vitit të parë dhe të dytë në MB në maj, tregon dallime të dukshme në perceptimet dhe përvojat midis grupeve të ndryshme etnike në kontekstin e Covid.

Është e vërtetë që shumica në të gjitha grupet etnike thanë në atë kohë – kur mësimi ende zhvillohej kryesisht vetëm në internet – se ata preferonin mësimin ballë për ballë.  Përqindjet varionin vetëm nga 64 për qind e të anketuarve të bardhë në 58 për qind të studentëve të zinj, kinezë dhe indianë.  As nuk kishte shumë oreks për të mësuar vetëm në internet.  Vetëm 22 për qind e studentëve të bardhë kishin një preferencë për të, duke rënë në 20 për qind për studentët nga Bangladeshi, Pakistani dhe studentët e tjerë aziatikë dhe duke u rritur vetëm pak për studentët kinezë dhe indianë (26 për qind) dhe studentët me ngjyrë (28 për qind).  Megjithatë, plot 45 për qind e studentëve arabë preferuan të studionin vetëm në internet.

Për më tepër, kishte prova se të mësuarit e kundërt ishte në të vërtetë formati më i dëshiruar i mësimdhënies në të gjitha grupet e studentëve, duke përfshirë të tre fushat lëndore nga të cilat ata ishin nxjerrë – edhe nëse ata nuk e njihnin domosdoshmërisht këtë preferencë.  E them këtë sepse 73 për qind e të anketuarve e konsideronin regjistrimin e materialeve mësimore si elementin më të vlefshëm të mësimdhënies në atë kohë.  Dhe ata theksuan rëndësinë e angazhimit me këto dhe burime të tjera në internet përpara se të merrnin pjesë në sesione kuptimplotë me bashkëmoshatarët.  Kishte një konsensus të përgjithshëm që të nxënit cilësor duhet të jetë ndërveprues, si në aspektin e ndërveprimit staf-nxënës ashtu edhe në aspektin e ndërveprimit staf-nxënës dhe studentëve që u jepen detyra ndërvepruese për të përforcuar të nxënit e tyre.

Megjithatë, fotografia është e ndërlikuar.  Disa studime të mëparshme raportojnë se studentët kënaqen duke qenë në gjendje të mësojnë me ritmin e tyre dhe se ata preferojnë klasën e kthyer në krahasim me qasjet tradicionale.  Megjithatë, një çështje themelore është se atyre nuk po u jepet një kuptim i mjaftueshëm se sa e vlefshme është kjo qasje, gjë që i shtyn ata ta refuzojnë atë edhe kur përqafojnë parimet mbi të cilat bazohet.  Kjo u vërtetua edhe në projektin tonë, veçanërisht pjesëmarrësit e Bardhë, ishin kryesisht të pakënaqur me një qasje të kundërt si pjesë e të mësuarit të përzier, të cilën ata e panë si duke i lënë ata të mësojnë shumë vetë.  Studentët e BAME ishin përgjithësisht më të kënaqur me të dhe më të përgatitur për të kryer punën jashtë seancave ballë për ballë.

Anketa Kombëtare e Studentëve në Mbretërinë e Bashkuar tregon zakonisht nivele më të ulëta kënaqësie midis studentëve BAME krahasuar me homologët e tyre të bardhë, por projekti ynë sugjeron që gjatë situatës së pandemisë kjo situatë u përmbys.  Studentët e bardhë dhe të trashëgimisë së përzier kishin kënaqësinë më të ulët të përgjithshme me mësimdhënien dhe të nxënit (32 përqind në secilin rast), ndërsa studentët arabë kishin më të lartën (57 përqind).

Akademikët shpesh përpiqen të bëjnë atë që është më e mira për arsimimin e studentëve, duke i mbajtur ata të kënaqur.  Për shembull, studentët pjesëmarrës në këtë projekt e vlerësuan më pak përvojën e tyre të detyrave dhe aktiviteteve formale me nxënës të tjerë sesa mënyrat e tjera të të mësuarit, por kjo nuk do të thotë se praktikat formale të të nxënit në grup nuk kanë vlerë pedagogjike.  As nuk do të thotë që ne duhet t'i braktisim ato.

Studimi ynë tregoi se studentët janë të pakënaqur kur pritshmëritë e tyre nuk përmbushen, por ne duhet të sigurojmë që ata të zhvillohen në nxënës të pavarur.  Ndoshta mësimi është se ndërsa duhet të synojmë t'i mbajmë studentët të kënaqur dhe të vlerësojmë reagimet e tyre konstruktive, ne gjithashtu duhet të artikulojmë më mirë arsyetimin pedagogjik që qëndron pas qasjeve tona ndaj mësimdhënies dhe t'u tregojmë atyre se si mund të ndihmojnë veten për të mësuar.

Pedagogjia duhet të marrë parasysh grupet e ndryshme të kërkesave të studentëve, por edhe të jetë e bazuar në prova dhe e informuar në dëshmi.  Nuk është praktike që kurset të (ri)dizajnohen për të përmbushur preferencat mësimore të një grupi ndaj një grupi tjetër;  Qasjet e mësimdhënies duhet të jenë gjithëpërfshirëse sipas dizajnit, për të mbështetur të gjithë studentët.  Por ne duhet të shfrytëzojmë mundësitë për të lejuar grupe të ndryshme të luajnë me pikat e tyre të forta.  Kështu, një kurs me një numër të madh studentësh arabë mund të pasqyrojë preferencën e tyre për qasjet e mësimdhënies që përdorin në masë të konsiderueshme burimet online, për shembull.  Dhe universitetet e tjera duhet të konsiderojnë përdorimin ose përshtatjen e mjetit të anketimit me akses të hapur që kemi zhvilluar për këtë projekt për të rishikuar kurset e tyre për praktikë gjithëpërfshirëse.

Por ne duhet të jemi të kujdesshëm për t'u kujdesur ndaj preferencave të paanalizuara të të mësuarit të studentëve.  Sigurisht, si universitete, ne duhet t'i shtyjmë kufijtë e të mësuarit dhe të mësimdhënies në përputhje me provat e reja të asaj që është efektive.  Pak industri do të injoronin të mësuarit e tyre pandemik për t'u rikthyer në atë se si ishin gjërat 20 muaj më parë.  Pse arsimi i lartë do t'i rikthehej qasjeve para pandemisë vetëm sepse anketat kombëtare (të cilat janë kryesisht përfaqësuese të studentëve të bardhë) thonë se kjo është ajo që studentët mendojnë se duan? /Gazeta Liberale

Liberale Newsroom

Poll
SHQIPENGLISH